2011. március 22., kedd



tegnap este rendes kislány módjára kitakarítottam a cipikéimet, sajnos meg kellett állapítanom, hogy az egyik dorkóm ( a kedvencem ) végső stádiumába lépett, azaz trotty szinten van :( hiába minden, tényleg vennem kell egy újat. habár én használnám még szivesen, de tényleg nagyon kopott szegénykém :S. egyből fel is ugrottam a converse honlapjára és kiválasztottam a lehetséges befutókat, íme:


szerintem Ő lesz az!  ♥

Slim :)


All Star Light, felhőszürke , a kis aranyos*



szóval ezek között próbálok dönteni. eddig sem slim-em sem light-om nem volt, ha nektek igen, kényelmes hosszú távon is? Ti melyikre szavaztok?  puszik!

5 megjegyzés:

  1. okkkééé. :) délután megyek cipivadászatra, eddig az első ♥

    VálaszTörlés
  2. Az első választás gyönyörű!! :) Nekem van egy slim-em de nem vagyok vele megelégedve... Nem tartja rendesen a bokám és sokkal hamarabb tönkre ment, mint a klasszikus fazon. Persze ez csak egyéni vélemény. ;)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm a kommentet, szerintem nem kockáztatom meg a vékonyabb talpút, hagyományos cipi lesz a jó, már a vászon változat sem annyira boka barát. mármint az enyémen ezt vettem észre.

    VálaszTörlés