2011. március 12., szombat

kényeztető  napon vagyok túl, sok sétával, pihentető wellnessel egy kis kínaival és jókedvvel megfűszerezett szombat, yepp! Aresszal régóta terveztük, hogy ellátogatunk ismét a napfényfűrdőbe, a mai napot láttunk erre a legmegfelelőbbnek, így aztán  úsztunk, szaunáztunk, pezsgőfürdőztünk, lazítottunk és még némi masszázst is beiktattunk, mindketten a kávés méregtelenítő masszázs mellett döntöttünk, 50 perc édes élvezet! nagyon jól esett! igaz egy kicsit most olyan mintha izomlázam lenne, de holnapra biztosan elmúlik. mivel kb egész nap semmit sem ettem rendesen megéheztem, így a strandi után betértünk a kedvencé avanzsált kínaimba, megintcsak fincsi volt a kajcsi, valami bambuszos csirke, vagy vmi ilyesmi, az éhségtől már nem is láttam a nevét :D.  aztán hazasétáltunk, 10 perc alatt összepakoltam a kis cuccaimat és már indultunk is a buszocskámhoz, egy laza óra buszozás és hipphopp itthon is vagyok. teázgatok és lassan megyek is szundizni, megkoronázva a napot :) puszi nektek ,  minden szépet és jót a hosszúhétvégére!











xoxo: B.


2 megjegyzés:

  1. nyár! strand! de jó lenne (az undorító ízeltlábúakat leszámítva)! :)

    VálaszTörlés
  2. ez nem szokott eszembe jutni a strandról.. de az biztos, hogy nagyon boldog lennék én is ha 30 fok lenne kinn!

    VálaszTörlés