2011. március 3., csütörtök

sweet home

hamarosan startol a lakásfelújítás. iszonyatosan várom már! a fekete-fehér minimal stílusba és a virágmintás tapétákba régóta szerelmes vagyok, mikor beköltöztem, már akkor próbáltam ilyen irányba terelgetni a látképet, úgyhogy most aránylag könnyű dolgom lesz és nem is kell olyan sokmindent változtatni ( szobám kivételével)  híve vagyok a csináld magad dolgoknak, fontos a kreativitás is de nem  szükségszerű. szinte bármit meg tudunk csinálni otthon a festéstől kezdve a barkácsoláson keresztül egészen akár egy fali festmény vagy rajz elkészítéséig. én is mindig próbálkozok valamivel, csillár készítéssel éppen. miért is költenénk tízezreket egy csillárra ha mi is forintokból megálmodhatjuk és meg is valósíthatjuk azt. a praktikerben lehet kapni öntapadós tapétát, nekem a fehér konyhabútorom ajtaján például az van felragasztva, fekete virágmintás természetesen :) a konyhapult pedig sima fekete színt kapott. egyszerű, olcsó. a székek huzatát is hipphopp kicserélhetjük, ha a váz fém simán át is festhetjük, én is ezt tettem, egy pár óra volt mindössze, anyagot turiban szereztem hozzá. egyedi lett és a saját készítés miatt lehuppanni is más érzés. ötletek gyűjtéséhez nagyon szeretek mások lakásába, házába bekukkantani, otthonteremtő újságokat lapozgatni. régebben volt ilyen összeállítás, 1001 ötlet vagy valami hasonló, azokat is nagyon szerettem. elég sűrűn át is rendezem a lakást, próbálgatom hogyan lenne jobb. a szobám jelenleg keleti stílusban van berendezve, meleg szinekkel, fa bútorokkal.  de mindig kell egy kis változás. tavaszi nagytakarítás. mind az otthonunkban mind a kis lelkünkben :)
















 szobám


ha van valami hasonló ötletetek szivesen olvasgatnám őket! puszik addig is! Brigi.

3 megjegyzés:

  1. Szupi szoba és fésülködő asztal. Én is szeretnék majd egyet. :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen édeske a szobád! :) Amúgy nekem is tetszik a fekete-fehér kombináció, nagynénémnek olyan a konyhája. Ha a közeljövőben esetleg megyek hozzá Pestre, csinálhatok Neked egy pár fotót ;)

    VálaszTörlés
  3. jajj az nagyon jó lenne!! :) köszi előre is Streisy! ^^

    VálaszTörlés