2011. március 15., kedd

hosszú hétvége; úúgy de úgy vártam és jelentem már véget is ért :S. a jó dolgok mindig hamar véget érnek :( ez egy általános  igazság.  egy kis összefoglaló szombat óta: utazás, teraszon elfogyasztott ebéd! simogató napsugarak, egy kis futás, kókuszos muffin, séta-fotózás, nevetés, könyv olvasás, rakparton ücsörgés, francia krémes, esti borozgatás, jókedv, hintaágyban lazulás, röplabda, pihenés, Tom & Jerry puzzle, mosoly, laszti pumpálás, tavasz illat beszippantás! minden pillanatban  örvendezés a klassz idő miatt!! :) sállááálláááá.  szépséges, boldogságos tavaszi hetet nektek! 











csokcsok : B.


5 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem az ilyen pozitív irományokat :)) Derűt sugárzó!

    VálaszTörlés
  2. Neked is nagyon szépséges tavaszi hetet!!! ;):*

    VálaszTörlés
  3. mind ez volt, imádtam minden percét:)) vééégre teraaaszon ebéééédelééééééééééééééés ^^

    VálaszTörlés
  4. milyen kevés is elég a boldogsághoz...:)
    (jó idő)

    VálaszTörlés
  5. ooo én azt is szeretem mikor megnyitom a blogom és 4 megjegyzés vár! imádom! köszönöm csajok és juppiijjéé ma 20 fokot jósolnak, mosolygok egész nap! puszik! :)

    VálaszTörlés