2011. március 25., péntek

tegnap este Phugival láttuk Petra blogján ezt a postot, megtetszett ezért le is stipistopiztuk, hogy mi is megírjuk!

5 dolog, amit mindig megtalálnál a táskámban:

telóim
iratok
pénztárcám
papírzsepi
gesztenye

5 dolog a szobámból:

hintaszék
fésülködő asztalkám
babzsák
gépem
ruhácskáim

5 dolog, amit mindig is megakartam tenni az életemben:

a Holdról nézni a Földet
Ausztráliában lakni egy kis ideig
kutyamenhelyet létrehozni
megtanulni szörfözni
egy hangulatos kávézót nyitni

5 dolog, ami mindig nagyon boldoggá tesz:

a szerelem
a napsütés
mosoly
ha minden tuti! (azaz minden úgy alakul, ahogy én a kis buksimban elterveztem )
a kutyusaim


5 dolog, amiért most totál oda vagyok:

végre tavasz van!
5 nap múlva utazok hugimmal Párizsba!
ülepes nacik
attól is totál odavagyok, hogy nem aludtam ki magam :S :D
írhatnám, hogy egy hülyegyerekért de ez nem igaz
banános turmix



5 dolog a tennivaló listámról:

superizmosnak lenni
angol órára járni
türelmesnek lenni és nem idegeskedni mikor kidob a rendszer! :S:S grrr.
rengeteget császkálni, mászkálni, utazni
tavaszi nagytakarítás


5 híresség akivel randiznál / akihez hozzá mennél:

Bruno Mars :odavagyok érte ahogy a klippjében húzza vonja azt a zongorát! a kis édes!
enrique iglesias legeslegesleghelyesebb pasi a Föld kerekén, nem kérdés! :P
Superman : praktikus :)
egy herceg, hogy hercegnő lehessek :)
Will Smith

5 híresség akinek a legjobb barátja lennél:

Paris Hilton ( öribari ) :D
Rihanna
Eva Longoria
Allison Mack
Pink


5 híresség akit kilőnél a holdra:

van egy-kettő akiktől falra mászom.. kikis kik is?
Justin Bieber pl.
Mr. Bean
minden olyan filmszereplő akik szerencsétlenkednek
minden olyan híres ember aki buta és nem tud egy mondatot sem megfogalmazni



ennyi lenne. :) puszikák, még ébren vagyok ne aggódjatok és rizottót ebédeltem májjal nem fasírtot :( de fini volt! xxx.

2 megjegyzés: