2011. március 26., szombat

jóóreggelt! ez a tegnapi nap nem volt semmi! pár holtponton túlestem igaz, de klassz kis nap kerekedett belőle! délután vásárolni mentünk, vettem végre! egy ülepes szürke nacit a h&m gyerekosztályán, irtó cuki! aztán vettem még egy piros kis mindenhova mászkálós és leszaladós cipit és egy bodyt is, mert az is olyan kis aranyos volt! szóval mást nem is vettem, moziba mentünk a kellékfeleséget néztük, végig vicces! :) ajánlom mindenkinek!! tetszett! ettünk egy kis kínait és hazajöttünk. megszavaztuk a 'ma igaz péntek este van de nem megyünk sehova inkább pihi' -t és így is lett. :)  szép hétvégét mindenkinek! csokpuszi!! 















5 megjegyzés:

  1. a film tényleg klassz, és édes az a body:)

    VálaszTörlés
  2. Jól áll rajtad ez a naci, illik a sportos alakodhoz. :)

    VálaszTörlés
  3. úúúúristeeen ez a body nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóó!! :D atyaég nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is imádtam ezt a filmet! :) Nagyon édes dolgokat vettél, jajj az az ülepes naci *.* élek halok értük! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon köszönöm mindenkinek! :) még bizonytalan vagyok a nacival kapcsolatban, mennyire lehet felhúzni utcára.. pedig úúúgy felhúznám csak úgy tornacipivel és trikóval!

    VálaszTörlés