2011. március 25., péntek

nem tűntem el egészen csak féligmeddig, nemnagyon volt időm írni,   de most így  munkaidőben gyorsan beleszorítom :) szerdán munka után egyből átugrottam halasra barátnőmhöz, egyrészről mert már régen találkoztunk, másrészről pedig a héten volt a névnapja. teáztunk és beszélgettünk egy nagyot. (L) csak este értem vissza szegedre. tegnap Phuginál aludtam hááát alvás mondjuk nem volt, lényeg, hogy ott voltam este, végül hároman indultunk el a szegedi éjszakába, Phugival és Rencsivel. ami volt : egy  kis jate és soksok szote. legjobb zenék,  reggelig tánci. padinnyo, langyos pezsgő. móka és kacagás. mohamed és ali.  uuu jóvolt yepp!  reggel kb 5körül jöttünk el, aztán már le sem feküdtünk mert minek, Phugi hazautazott Rencsinek  angolja volt én meg dolgozom. szóval ezek történtek. picikét álmos vagyok azért! délutánra viszont már megbeszéltem Aresszal egy kis shoppingolást és egy mozit, remélem elég izgi lesz a film és nem fogok bealudni rajta! este meg még nem tudom mik a tervek de könnyen előfordulhat, hogy belecsöppenek valami mulatságba. fáj egy kicsit a lábam is a sok táncitáncitól meg azért sétáltunk is jate-szote táv. szóval azthiszem pindurnyit nyűgös vagyok.. :)
csokcsok bloggerinák! vigyázzatok magatokra a hétvégén (is)! mitis rendeljek ebédre? fasírtot lehet vhonnan?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése