2011. március 30., szerda


azon gondolkodom, hogy van az, hogy mindig az utolsó pillanatra hagyok minden fontos elintéznivaló dolgot?! még dolgozom, de úúgy mennék már, mert annyi dolgom lenne és van is! ráadásul tegnap éjjel alig aludtam, mert nem kaptam semmi levegőt, nagyon jó, hogy éppen most tudok megfázni :S. legalább szoliba elmentem tegnap, az is valami! de minden más délutánra maradt, este Phuginál alszom szóval alig pár órám van összepakolni, vasalni, kitalálni mit vigyek egyáltalán, boltba is kell mennem szerintem, elkészülődni ( ez már alapból egy-két óra ) meg még ami most eszembe sem jut. holnap ilyenkor már ott leszünk, várom! remélem minden rendben lesz!   nemsokára újra jövök képekkel és élményekkel :) addig is puszi mindenkinek!






xoxo: B.

3 megjegyzés:

  1. Én is mindent az utolsó pillanatra hagyok, még a szakdolgozatom megírását is. :D

    Jó szórakozást Párizsban!

    Kíváncsi leszek a képekre. :)

    VálaszTörlés
  2. Vigyázzatok magatokra! És élvezzétek ki az utazás minden pillanatát ;) Várjuk a fotókat és az élménybeszámolót :)

    VálaszTörlés
  3. Jó utat lányok, és érezzétek nagyon jól magatokat! :)

    VálaszTörlés