2011. március 9., szerda

hajcihő

tegnap vennem kellett hajvégápolót mivel az előző jócskán fogytán van, akkor jutott eszembe, hogy írok erről egy postot, hogy én hogyan és mivel ápolom a hajam. először is leszögezném, hogy a szőkített festett haj meglehetősen igénybevett, a szárazsága ellen tápláló sampont, balzsamot, hajpakolást, hajvégápoló spray-t és szérumot  használok minden hajmosáskor.  mindettől nagyon puha lesz a hajam! ♥ azért, hogy hamvas fénye legyen a Schauma hamvas csillogás néven futó samponját használom, teljesen hatékony! ez egy kis fényt is ad. szeretem. egyébként a Gliss Kur család a favorit!   illetve a drogériákban kapható szilikonos hajvégápoló szérum.  teszteltem már szinte minden márkát de hozzájuk mindig visszatérek. nemrégen a Garnier is új samponokat dobott piacra, egytől-egyig imádom az illatukat, nagyon jóók de sajnos szárazabb a hajam tőlük. :(
azt még tudnotok kell, hogy állandóan, mindigmindig növesztem a hajam viszont  2-3 havonta frissítő vágást iktatok be, így sok esély nincs is rá, hogy mesébeillő hajzuhatagom legyen, nade semmi baj!  általában vasalom vagy sütöm, úgyhogy szükség is van rá, szóval ennyi lenne.  puszik!





♥ !

xoxo: B.



4 megjegyzés:

  1. Jé én is ezt a hajvégápoló szérumot nézegettem régebben :) Csak nem mertem megvenni, akkor azt mondod használ?:)

    VálaszTörlés
  2. bizony! :) ha vasalom a hajam miután használtam, még az is tartósabb, párás időben sem göndörödik be. ajánlom! :)

    VálaszTörlés
  3. Na akkor beruházok, beruházok!:D Köszi!Ilyenkor érzi az ember úgy, hogy de jó mások véleményét olvasni a félelmei mellett!:)

    VálaszTörlés
  4. remélem neked is tetszeni fog! :) a tescoban is lehet kapni, közben ez is eszembe jutott. én is szeretem, hogy ötleteket kaphatunk egymás blogjait olvasgatva! puha tincseket neked Mariann! :)

    VálaszTörlés