2011. március 28., hétfő

szabadság. sokféleképpen értelmezhető. néha egyenlő a boldogsággal, néha nem. úgy érzem, vagy csak azt hiszem boldog vagyok,  hiszen mindenki itt van nekem aki fontos számomra, akik mellettem vannak, mindig. akik támogatnak, akik szeretnek. mégis néha hiányoznak azok az emberek akik már nem részesei a mindennapjaimnak, akik valaha nagyon fontosak voltak, akit szerettem és aki mindig itt volt nekem. szabadság. szeretem ezt az érzést, a saját utadat járod, nem térít el senki az álmaidtól, a gondolataid nem csak egyvalakire összpontosulnak, végre van időd mindenre és mindenkire. megvalósíthatod azokat a dolgokat amiket már régóta elterveztél és ugyanolyan régóta halogatsz.  szabadon dönthetsz maradsz vagy tovább indulsz. eldönthetjük a szivünk vagy az agyunk irányítsa-e a napunkat, ha ahhoz van kedvünk pár napig lebegünk a föld felett, ha meguntuk visszatérünk és tovább sétálunk. minden rendben van ilyenkor. szükségem van még erre az időre, amikor hibázhatunk és ezt senki sem dörgölheti az orrunk alá, amikor azt tesszük amihez kedvünk van, amikor végülis tényleg boldogok vagyunk, így vagy úgy de mégis azok vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése