2011. december 17., szombat

 még nem is mutattam az új körmeimet! végül ilyen kis visszafogott de mégis csillogó mellett döntöttem, színes zselé és millió strassz kellett hozzá, na meg a barátnőm határtalan türelme :) puszi érte!! 


ma 3 órát töltöttem vásárlással az Árkádban, eskü minden boltba betértem, de semmi jót nem találtam karácsonyra!? van azért pár darab vészhelyzet esetére, majd kiderül. aztán a városba vettem az irányt, szintén sikertelen akciók sora.. csak egy cipit vettem a George's shoes-ban. jellemző! ha másnak keresek ajándékot akkor mindig magamnak találok valami jót. na de most rohanok is haza, hétfőn jövök legközelebb. szép hétvégét nektek!! juhhuu egy hét múlva már karácsony! addig bele kell húznom az ajándékvadászatba!! mások hogyan csinálják, hogy jó előre megvannak már a  megfelelő ajándékok??!! örök rejtély!! :) puszipajtik! 



6 megjegyzés:

  1. úú Brigii nagyon nagyon tetszik a körmöd!!!!! <3 :)

    VálaszTörlés
  2. hát én annyira bírlak!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a körmöd*-* és a karkötőd is <3

    VálaszTörlés
  4. vááá köszönöm drágák!! olyan aranyosak vagytok! mindig feldobjátok a napom!! cíííh ♥

    VálaszTörlés
  5. Jaj nagyon jó lett a körmöd ^^ Ennél jobban már csak a karkötődért vagyok oda! :)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm Petrus :) a karkötő nagy szerelmem! örülök, hogy nem hagytam ott az üzletben!

    VálaszTörlés