2011. december 3., szombat

helló drágák! kétséges volt, hogy tudok-e ma blogolni, kicsit éltem ezt a másnapot :) ebből már sejthetitek is, hogy jól sikerült a tegnap este :D Arankámmal forralt boroztunk a Dóm téren, aztán pedig a Sárkányban kancsóztunk, később volt egy kis mignon pub és egy kis sing. összességében csak a szokásos események zajlottak, iszi és soksok fecsegés, nevetés, tánci. ahogy ez már lenni szokott! nem is volt semmi gond egyébként csak mostanában valamiért ez a másnap dolog lopta be magát az életembe. eskü régen soha!  nem volt hasonló gondom ( na jó azért egyszer-kétszer )  volt hogy alvás nélkül mentem reggel dolgozni buli után, ettem egy tejfölös kenyeret és kész,  most meg már afelől is kétségeim vannak, hogy lesz-e harmadnap is! :S jáájj. a hetem is tartalmasan zajlott, Zsann ötletét megragadva nem is vásároltam a héten, csak egy kesztyűt azt is csak kényszer miatt, de 300,- volt, nem kell nagy dologra gondolni, csak egy sima kesztyű. meg persze kajcsit is kellett vennem és költöttem még pénzt buszjegyre, teljesen jó! jahhh persze a tegnap estét inkább ne számoljuk :S akkor majdnem jó maradjunk ennyiben! :) tanultam is, hétfőn délután a keddi órára, kedden ugye az órán, a szerda kimaradt de csütörtökön ugyancsak. szerdán voltam a szerelmemnél, Z-nél ( ha még eddig nem említettem Ő halason lakik ) aztán csütörtökön együtt jöttünk vissza Szegedre. a pénteket meg már vázoltam a mai nap pedig szinte említésre sem méltó. jött délután a Z, most meg x faktort nézünk, ugyanis kicsit elszundiztunk és a mozi tervünk össze is omlott, valószínű holnap kerül ismét napirendre, a csizmás a kandúrt fogjuk megtekinteni!! :) juppi. úgyhogy most pihengetünk :) holnap jönnek anyuék és karácsonyi vásározunk. várom, mert már nem láttam őket vasárnap óta és elférne már itt némi puszi :) jó éjt pajtik!







4 megjegyzés:

  1. jajj olyan jólesett, hogy csatlakoztál a vásárlásmentességhez és nagyon-nagyon-nagyon büszke vagyok rád!=)

    VálaszTörlés
  2. ooo köszönöm Zsann!!! én is mérhetetlenül büszke vagyok Rád!! :) mostmár lassan egy mulatsághoz is csatlakozhatnánk! hiszen ivásban is jók vagyunk ;)

    VálaszTörlés