2011. december 5., hétfő

 szerintetek az összes cipőmet ki kellene pucolnom holnap reggelre?? :)


 én már készülök, ennyi csoki egyszerre még nem nagyon volt nálam, több mint 2 kg :D





ing   turi, végre találtam valamit!!
farmer         masnis hilfiger
karkötő        Sorrento-ból
trikó       h&m

megyek angolt tanulni, holnap dolgozatot írunk az eddigi összes anyagból. remélem tuti lesz! és azt is, hogy holnap már nem esik :S millió puszi drágák! sok szép ajándékot hozzon nektek reggelre a Mikulás!! :) 

7 megjegyzés:

  1. Óóó, nagyon tetszik az első kép, szuper lett! :))) Ötletes!
    A csokikat elfogadnám, bár már előre rettegek mennyi édesség lesz nálam... :D

    Jó tanulást, holnapra pedig sok sikert! :) És Neked is sok szép ajándékot! ;)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :) igen az a baj, hogy ilyenkor én is mindig tele vagyok csokikkal, a mikulásokat általában sütikhez szoktam felhasználni, mondjuk azzal nem vagyok előrébb :D igyekszem holnap ügyes lenni, habár még mindig fél kézzel/szemmel itt netezek, ejj. :)

    VálaszTörlés
  3. űbercuki az a kiírás, amit a képhez írtál ki fb-n :)

    nagyon szép ez a lakááás! és ott van a háttérben az egyen csizmamuszunk, épp abban feszítek itt! :D

    millió puszi, sok sikert holnapra!

    http://www.youtube.com/watch?v=zO9I61gYlms

    VálaszTörlés
  4. jah és ma én is megleptem magam egy milkával :) a puffasztott rizsessel :) megyek is, megkóstolom az új magazinok mellett :)

    VálaszTörlés
  5. vááá imádom ezt a zenét!! hatodszorra hallgatom újra! nem csak a csizmamuszunk egyezik ezek szerint! :) köszönöm a kedves szavakat!! neked kellemes estét! újságok és puffasztott rizses milka bizony kétségtelenül jó választás! :) puszik!

    VálaszTörlés
  6. nyammmmmiii :$ olyan jó lett az első kép :$

    VálaszTörlés
  7. köszönöm a kedves szavakat Thündérke :)

    VálaszTörlés