2011. december 11., vasárnap


ez most csak egy pici bejegyzés lesz, mert már aludni kellene!! voltunk délután meccset nézni, aztán megünnepeltük, hogy megnyitott az új Burger King a makkosházi krt-on! :) nagyon szép lett és iszonyatosan kedvesek voltak! :) jól bekajcsiztunk, ajj. aztán ahogyan ígértem megmutatom az új órámat és a kis turis kabimat! jó képnézegetést, remélem jól telt a hétvégétek!! szép álmokat pajtik! 










 hűűha ezért holnap jó sokat kell időznöm a konditeremben!! 






 imádom!!






6 megjegyzés:

  1. mmm,én is megkívántam most eg party packot :D
    szép nagyon az óra és a kabát is ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó az órád, Nekem is fehér szíjú, kerek számlapú van, csak szélesebb a szíj :) Mindenhez megy :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az órád, és a kabid is *.*

    VálaszTörlés
  4. köszönöm :)
    Nóra^ party pack nagyon adta!! az a legjobb benne, hogy most nyílt tőlem öt percre egy új burger king. habár nem tudom ez most jó-e nekem vagy sem ?! :)
    Zsó^ igenigen, én is így kalkuláltam, hogy mindenhez fel lehet venni, sportoshoz is, elegánshoz is! mindenképpen fehéret akartam, szerintem sokkal szebb mint egy sima fekete!
    Thündérke^ örülök, hogy tetszik! a kabi kényelmes nagyon! és szerencsére meleg is, juppié! puszik!

    VálaszTörlés
  5. Briguuu. Nagyon tetszik a kabi, és illik is hozzád:). Az óra meg elvarázsolt. :) Éhes lettem a gyors kajától... mondjuk napok óta csak minimális kaját fogyasztok... ugye betegség, aztán más gondok.:/ Szóval étvágy sincs nagyon, most viszont lett. :D Mondjuk nem hajnali 1felé kéne.. :D A meccses képek látták pedig egyszerűen kedvem lenne szurkolni, régen nem voltam már. Sok puszi. :)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm Petra! :) az étvágy az olyan, nem nézi mennyi az idő :) de legalább van egy kicsi, habár ez a műkaja nem sokat lendít az egészségi állapotokon. meccset én is ritkán nézek egyébként, ez pont a féléves egyszeri alkalom volt! :)

    VálaszTörlés