2011. december 7., szerda


30 day challenge -8 nap

Szépségtrendek, amik nem tetszenek


először is a divatvilág formabontó húzásai sokszor nagyon idegenek tőlem, aztán pedig megszokom/szeretem őket majd szívesen hordom is, ilyen volt például a tornacipi rövidnadrággal, először tejóéég mekkora ez a cipő és fura az egész, aztán persze egész nyarakat ebben lébecoltam, a cicanadrág sem volt a kedvencem, ennek ellenére ma reggel is egy cicanadrág kacsintott rám. aztán ott a telitalpú csizma. nekem sokáig olyan volt mintha egy zsiráfpata lenne, most meg már van is ilyen cipőm és ráadásul kényelmes is. megszokás kérdése, egy idő után már nem is idegen magunkon látni azokat a darabokat amelyektől először a hajunk is égnek állt! na ezek voltak azok a példák amelyekkel megbarátkoztam, jöjjenek azok amelyek sajnos nem jutottak erre a sorsra:
itt van egynek a rajzolt száj és szemöldök. erős kontúr és a borotvált szemöldök helyén szemceruzával rajzolt durva vonal. egyszerűen nem tetszik mert sok. és csúnya . hiába a 90es években volt inkább 'divat' még most is sokan sminkelnek így nap mint  nap.  ??!! 
aztán itt van a közkedvelt cicasmink. természetesen sok csajnak jól áll, de nekem nem hozta meg soha a kedvem a próbálkozáshoz. 
a rajzolt szépségpötty - nincs hozzáfűznivalóm
mint ahogy a neccharisnyához sem :S
tuti kis szilikon pánt óóójee 

 biztosan van még, de most nem jut eszembe több. puszik! juppi megérkezett az órácskám itt megnézhetitek !! nagyon nagyon boldog vagyok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése