2011. december 13., kedd

banyek most egy picit lesokkoltam. eddig nem vágtam, de jövő héten már karácsony, jójóó Ti biztosan tudtátok, de én most kissé meglepődtem, ahogy a naptárt áthajtottam jövőhétre. nem arról van szó, hogy még nincsenek meg az ajándékok, arról is lehetne persze, de mindig az utolsó pillanatra marad és már szinte meg is szoktam, nem para, csak úgy összességében! utálok úgy belepottyanni egy ünnepi pillanatba, hogy előző percben még rohanok mint egy dilis! elég vacakul jön most ki, hogy hétvégére esik a Christmas-sorozat, pénteken mi még dolgozunk, gondolom ezzel sem vagyok egyedül :S szóval ratyi akárhonnan is nézem. persze semmi időm, mostanában kicsit elcsúsztam ezen az időbeosztás dolgon. a hétvége is pikkpakk eltelt, disznóvágással, csavargással, születésnapi spontán iszivel, a tegnap tv lelőhelyek felkutatásával, erről mindjárt bővebben :) ma és csütörtökön angol, holnap meg ha nem ér rá a pajtim a konyhabútoromon ügyködni akkor valószínűleg betámadom a barátnőmet, hogy szépségessé varázsolja a körmeimet.
tiszta parában vagyok!! grrr. na de a tegnapi jóhír, hogy most lakik a tvállványomon egy hatalmas tv :) uuu nagyon komoly a kisdrága! úgyhogy tegnap fel is avattam egy jó kis sorozat maratonnal :D igen egyedül, mert az édes drágám csukott szemmel drukkolt Clark Kent-nek :) megnéztem végre  a Smallville utolsó részét, sejtettem, hogy durvi lesz és reméltem, hogy azért rendesen befejezik és nem maradnak bennem megválaszolatlan kérdések és nem pislogok majd, hogy ??!!  szinte így is lett úgyhogy remek!  
most pedig azon gondolkodom a továbbiakban, hogy milyen legyen a körmöm?! kis visszafogott-e vagy ünnepi csillogó, vagy nagyon durvi szilveszteri őrületes, vagy  cuki nyárias?? rövid vagy hosszú?? kerek vagy milyen?? most úgy tűnhet, hogy kicsit összevissza vagyok, természetesen ezt teljesen jól látjátok, remélem Ti nem vagytok hasonló kuszaságban! puszi nektek pajtik! :) oo este ha minden jól megy még egy képsorozattal jövök, remélem lesz rá idő és minden úgy sikerül, ahogy a kis fejemben kitaláltam! kiderül.  csókcsók!




:D :D


képek forrása : weheartit.com

10 megjegyzés:

  1. wooow nagyon jó körmök!!! *.* talán az uccsó a favorit, ízre pedig a nutella :D :D

    VálaszTörlés
  2. a nutellás nagyon nagy! :D azóta is nézegetem neten, találtam jókat még, de még mindig nem az igazit! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is most esett le, hogy már karácsony lesz. Ééés még az égvilágon semmit nem vettem...Jellemző. És tényleg ilyenkor van a legtöbb dolog és ilyenkor rohan az idő -.-'.
    Egyébként nagyon tetszenek a körmök! Az 1. tipikus szilveszter-hangulat :D

    VálaszTörlés
  4. ahogy mondod, ilyenkor van az összes dolog ami persze halaszthatatlan :) az első tényleg olyan misztikus szilveszteres csillogós bulizós! az a baj, vagy nem baj, hogy kb 4-5 hétig fenn vannak és azért közben nem csak partyzni fogok, na de majd kiderül mihez szottyan kedvem, mármint körmökhöz :)

    VálaszTörlés
  5. A körmök közül nekem az első képen lévő tetszik a legjobban, szerintem egy olyan pirosas árnyalatban tökéletes lenne karácsonyra, vagy egy visszafogott francia.
    Ami pedig a karácsonyt illeti: a hangulatom valahogy nincs meg még.. De az osztályommal megyünk majd korizni, és jövő héten már semmi suli :) ez egy jó pont. Majd anyát rábeszélem, hogy menjünk el a karácsonyi forgatagba, ma amint átsétáltam olyan szipi-szupi illat volt :)

    VálaszTörlés
  6. igen a visszafogott francia nagy jolly joker! sokszor döntök mellette, mert mindenhez jól áll. karácsonyi hangulatom nekem sincs sehol, kicsit kezd javulni a helyzet, hogy lehet karácsonyi dalokat hallani a rádiókban, de ezt leszámítva semmi. :( a korizáshoz minden jót nektek! téli szünet az jó dolog!! és persze karácsonyi séta!! egy kis hóesés hiányzik hozzá!

    VálaszTörlés
  7. az a legelső olyan, mint az a cső, amibe gyerekkorunkban belenéztünk és forgattuk és mindenféle minta jött ki belőle!=)

    VálaszTörlés
  8. jajj azt de szerettem, bármi is volt a neve! legalább kétszázszor körbeforgattam, de soha nem jött ki ugyanaz! hogy csinálták? :D

    VálaszTörlés
  9. legszívesebben mindegyik körmöt innen magaménak tudnám *-*

    VálaszTörlés
  10. :) végül az enyém rózsaszín strasszos lett, valamikor lesz post is róla :)

    VálaszTörlés