2011. december 6., kedd


jajj elfáradtam. reggel munka előtt elmentünk Ágival a kolleganőmmel beszerezni a srácok karácsonyi ajándékait, ez 6 órakor volt igen, jee. szerencsére nagyjából sikeresen is jártunk, azután persze munka, később suli és most értem haza! az angol tesztet megírtuk, eredménye csütörtökön lesz, de szerintem tuti lett ;) most megyek kitakarítom a fürdőszobát, mert tegnap elhülyéskedtem az időt, ugye ugye?! közben pedig ezeket hallgatom, de psszt csak halkan, mert a nagy hangrobbanást a szomszédoknak szilveszterre tartogatom, de még ez is csak psszt :D mondjuk először a karácsonyi ajándékokat kellene kitörpölni és nem a szilveszteri buli részleteit.. ejj.  szép estét nektek! oo és köszönöm szépen, hogy figyelemmel kíséritek a blogot! üdvözlöm az új feliratkozókat!! jupppii már 100an vagytok!! köszönöm!  







2 megjegyzés:

  1. egy jó Punnany ♥ nekem a Vándország a kedvencem erről az albumról, meg a Csönded vagyok. :) Sokat hallgatom, főleg mióta utazni készülök :)

    VálaszTörlés
  2. a csönded vagyok a másik leg! igen utazáshoz kitűnő, képes vagyok többször is végighallgatni gyors egymásutánjában, mindig van valami új benne!

    VálaszTörlés