2011. április 13., szerda


újra van műkörmöcském! hétfőn meglátogattam Bejámat halason, Ő csinál nekem szebbnél szebb körmöket! tartottam egy röpke két hónapos műköröm szünetet de rájöttem, hogy jobb ha van :) szeretem! általában világos árnyalatokat választunk, francia, púderszín, fehér, átlátszó. a mostani is francia, lekerekített, strasszal díszítve. le is fényképeztem, csak a kábelt felejtettem el eltenni, hogy fel is tudjam tenni gépre. :S.





ez a kettő a kedvencem, a sima kis cuki francia és az átlátszó hegyes, kb az enyémek is ilyenek szoktak lenni :)


a diéta még versenyben van, csak kénytelen voltam strepsils-t is enni a torokfájás miatt, ami ugye nem cukormentes, és teát is inni, kezdetben minden nélkül, aztán édesítő is került bele, mert ugye miért ne!? aztán meg már egy kis cukor is, mert a csak édesítős motyóknak fura utóíze van (ez van) nade mára már jobban lettem, Phuginak köszönhetően mert a megmaradt antibiotikum készletét szépen rámhagyta és tegnap el is hozta :) én meg egyből rá is ugrottam! egyébként ritkán szedek gyógyszereket, ha a fejem fáj, akkor is inkább várok és várok hátha elmúlik magától, meg úgy egyáltalán nem szeretek bekapkodni mindenféle akármiből készített gyógyszereket.. hamarabb iszok gyógyi teákat mondjuk. lényeg, hogy kb tegnap semmit sem csináltam, még szoliba sem volt hangulatom leszaladni, csak úgy voltam bele a világba, este kilenckor azért csak rávettem magam egy kis grillhusikát gyárolni, jelentem huszonpárperc alatt írtó fini grill husikát sikerült összehozni, magam is kételkedtem, de tényleg átsült és minden szaft benne is maradt, hogy eddig miért nem próbáltam ki, nem is értem!?
jut eszembe még valami nagyon klassz dolog! a nyaralás!! beszélgetünk tegnap Aresszal és rájöttünk, hogy igazán jót tenne nekünk egy csajos nyaralás! valahogyan még nem jött szóba eddig, hogy együtt tervezzük az idei kiruccanást, eddig. :) legvalószínűbbnek Barcelona tűnik, de játszik még Róma és Madrid is. július közepe a lehetséges időszak, bele a nyár közepébe! még Mazsi és öribarija Linda gazdagítaná a csapatot, meg még aki útközben csatlakozik :) szupi!! :) imádok nyaralni!! :)


ez mind-mind Barcelona :









jajj de tetszik!! :)


xoxo: B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése