2011. április 16., szombat

először is bocsi drága szomszédaim a tegnapi hangulatszolgáltatásért, mi nagyon jól éreztük magunkat, remélhetőleg nem csöngettetek át, mert úgysem hallottuk :)
játszottuk ezt az alkoholit, elég sumák egy játék! Phugi fekete bábuval nyomta, de a fekete sosem iszik! feketével ne játszatok:) azért mindenki elért a vigyorgós szintre, el is indultunk valami táncizós helyre, retroba egynek, hát elég családias volt a hangulat azzal a 30 fővel aki ott volt velünk és a személyzettel együtt, jajj, át is sétáltunk a szotéba, jah előtte még bekukkantottunk a mekibe is, hogy miújság, és mellesleg ennénk egy kis sajtbureszt :) a szote meglehetősen zsúfolt volt, hogy szépen fogalmazzak, k*rva sokan voltlak. pff. a zene klassz, tánciztunk jó sokat, aztán miután hatezerszer szomjan haltunk és én konkrétan lépni is alig tudtam úgy fájt a lábim elindultunk haza. cipőcskémet kézben vittem, mert szegényke nagyon elfáradt :) megálltunk egy éjjelnappalinál, 3 l sio lime egyből el is fogyott, hjhajjj :D. aztán elkísértük Phugit haza, mi meg Aresszal sétáltunk egy végtelen hosszút, úgy egy órát, már kb világos volt, nagyon szenvedtünk :D. 
reggel 9kor kicsit összerámoltam a lakást, jött Phugi, átmentünk Sziszihez, lagziba ment ma és hugi sminkelte és csinálta meg a haját! nagyon szép lett!! :) én addig alukáltam kicsit :) bárhol elalszom :) aztán ettünk nálam egy kicsit, elindultunk a városba, megnéztük a Széchenyi téren a lagzis népet, úgy három menyasszony volt ott csak egyidőben. közben shake, olyan volt mintha várnánk, hogy kezdődjön egy film a moziban :) utána meg kicsi dm és feljöttünk Phugihoz, pikkpakk elaludtam :) nem tudom mivan már, nagyon aluszékony lettem az elmúlt héten, a semmiből törnek rám  a manók, kb az antibiotikum lesz a hunyó. úgy ennyi, lassan elindulok haza, hogy ma harmadjára is megtegyem ezt a csinos kis távot, alig várom! csók nektek! este még nem tudom mi lesz?! Ti bulizzatok sokat sokat! :)



Aresszal :D

 Sziszi :) 


támadó veszettmókuuuuus!!! :D:D







2 megjegyzés:

  1. nagyon jó képek :) az a szendvics annyira kellene most nekem... :( :D
    Viktória's Style

    VálaszTörlés
  2. köszönöm Viktória! sajnos a szendvicset nem tudom küldeni, azért remélem szereztél egyet valahonnan! :)

    VálaszTörlés