2011. április 27., szerda

blogajánló

az elmúlt pár nap Phugi szakdolgozatának varázslatos hangulatával volt fűszerezve, a hatalmas kutatási folyamatokban kisebb-nagyobb kitérőt tettünk a csodálatos internet világában. így bukkantunk Steiner Kristóf blogjára is. Phugi egyik témája a Cosmopolitan és Kristóf az egyik szerkesztője az újságnak. én például ezt nem is tudtam, így wikipédiában lecsekkoltam mit is csinál ő pontosan, hát jó sok mindent!  a blogját olvasva pozitív élményeim vannak vele kapcsolatban,  nekem tetszik ahogyan ír, a stílusa az őszintesége, tetszik az élete története, az, hogy ennyi mindent elért ilyen idős korára, a szines mindennapjai, a blogja úgy ahogy van, szóval ajánlom nektek is. Steiner Kristóf a hét felfedezettje nálunk :)   jut eszembe egyszer szembe jött velem Pesten a kutyusával. A kutyi neve Özge, kb ennyit tudtam róla korábban.  Puszik, kellemes olvasgatást!

4 megjegyzés: