2011. április 23., szombat

szépséges *

csak nem bírtam ki, hogy ne vegyek még egy cipőt! Aresszal lemértük, 14cmes a sarka, irtóra tetszik, ma fel is avattam, végigtáncoltam (majdnem) az estét és nem fájt benne a lábim! nemrég értem haza és nemsokára indulok is hazahaza anyuékhoz, már nincs sok értelme aludni, úgyhogy itt kockulok, titeket olvasgatlak, pakolgatok, ilyen átlagos szombat reggeli/hajnali tevékenységek :)

uuu még annyi, hogy kedves Ismeretlen akivel reggel közös taxival utaztunk, és Te reggelizni indultál egyedül, nagyon szépen köszönöm azt, hogy újra hiszem, hogy vannak még rendes és normális srácok nemhogy a Földön hanem éppenhogymég Szegeden is! :) 




csókpuszi! B.

12 megjegyzés:

  1. úúú, nagyon szép cipő:)

    VálaszTörlés
  2. Ááááá, ilyen képeket nézegetve indul szépen a napom; köszi az élményt :) Csodásan néz ki a szandál!

    VálaszTörlés
  3. a de szép, bezzeg nekem csak a srácról álmodozol! :DDD

    VálaszTörlés
  4. engem is jobban érdekelne egy ilyen srác :O
    tudsz róla valamit? neve, mit tanul, dolgozik, stb?
    bárcsak bárcsak bárcsak :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen a sok kommentet!! :) a cipő nagyon tetszik nekem, örülök, hogy megvettem, mindjárt fel is húzom, mert indulunk családi kajára :)
    Tekla: a srácról nem tudok semmit, csak annyit, hogy nagyon aranyos volt! meghívott reggelizni (miért nem fogadtam el!! pff!! :S) nem engedte, hogy fizessek a taxiba, és nagyon udvarias volt, de én mégcsak a nevét sem kérdeztem meg :S:S jajjj Brigi!! Ő viszont tudja hol lakom, remélem mikor visszamegyek Szegedre tele lesz a lépcsőház faliújság a telfonszámával! :) biztos nem, de jó lenne! :) puszi nektek!

    VálaszTörlés
  6. Húú de jól néz ki!
    Raksz fel olyan képet ahol rajtad van?

    VálaszTörlés