2011. április 20., szerda

szétséges napok

a hétfő estével kapcsolatosan annyit tudok megosztani veletek, hogy legeslegjobb este volt mostanában! imádtam az összes pillanatát! ami volt: sok iszi, táncitánci, sajtburger, kicsi sétikálás, nevetés, duplabacardik sora, kárász utcás események, megintcsak nevetés úgy ennyi nagyvonalakban. reggel 6 után tipegtem fel a lépcsőn, zuhany, kávé és ropi, néztem egy kis reggeli műsort levezetésképp és aludtam egy hatalmasat! 10 körül fitten ugrottam ki az ágyból, semmi bajom nem volt, hát ennek nagyon örültem, ezt a kávés ropis  kombót úgygondolom bevezetem :)  a szülinap egyébként szétségverseny néven futott, tavaly lettek az ünnepeltek szétségkirálynők és most ezért a címért lehetett versenybe szállni, mi mindent megtettünk, így udvarhölgyi címet kaptunk, Petra, Rencsi és én. :) nagyon imádom az ilyen szülinapi mulatságokat, úgy egyáltalán az ilyen összejöveteleket, jó ha együtt tudunk lenni a barátainkkal, azokkal akiket szeretünk :) gondolkodtam rajta nemrégen, meg beszéltük is otthon,  hogy régebben majdnem minden hétvégén vendégségbe mentünk anyuékkal, vagy éppen hozzánk jöttek, mostanában viszont alig van ilyen. nemhiába, rohanó világ ez, ők nem érnek rá, mi nem érünk rá, hazamegyünk szombaton, vasárnap meg már jövünk is, alig vagyunk együtt nemhogy még programot is szervezzünk ilyen mászkálósat. habár az ünnep miatt ez épp nem lesz igaz a hétvégére, vasárnap ebédre megyünk az unokaöcsémékhez, hétfőn pedig mindannyian Pécsre utazunk! nagyon várom már!! de addig még van pár nap, ma jönnek anyuék este szegedre :) pénteken meg lesz még egy kis levezetés, Mazsival már kb 2 hónapja várjuk ezt a pénteket, és dejó már csak pár nap :) olyan bulit csapunk, hogy csakna! jóólesz! millió puszi addig is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése