2011. április 8., péntek

egy kis pihi munkaidőben :) volt itt egy nagyobb hajrá délelőtt, de szerencsére már mindenkiben tudatosult, hogy igen ma péntek van, szóval egy kis blogolás és lassan indul a hétvége! hű tegnap milyen meleg volt! hazafelé a munkából vettem is egy doboz fagyit és felhívtam Areszt, hogy koccoljon le két kiskanállal a lenti játszótérre, így is lett a fagyi elfogyott mi meg örvendeztünk a kellemes szinte már nyári időnek, na meg dumáltunk csupa fontos dolgokról :) este aztán útrakeltünk ki erre ki arra,  de miután mindkettőnk programja pindurit másképp alakult fél tíz felé már hazafelé battyogtunk, hazaérkezvén aztán csaptunk egy kisebb méretű házibulit kettő személyre, ma esti bemelegítés gyanánt. éjfél felé behuppanás az ágyba, tentitenti, erre fúj a szél rettentő módon, háromig azt hallgattam, hogyan csapkodja az ajtót, aztán fél órát azzal töltöttem, hogy hogyan mivel kellene megoldani a kitámasztást, aztán meg siettem volna aludni, mert mindjárt reggel, akkor meg már azért nem tudtam, nagyon jó! nem gond, este kicsi iszi a városban aztán holnap reggel már kiscipő fel, fehér ing, pincérnaci, munka estig, jó esetben. mindenkinek szépséges hétvégét! puszikák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése