2011. április 27., szerda

illemtan? egyes!

egy átlagos délutánon történt, az idő melegebb volt  az akkor szokásosnál, kellemes virág illat terjengett, mindez inkább hasonlított egy nyári estére, mintsem erre a tavaszi napra. én magam is teljesen átszellemültem, már-már előttem volt, ahogyan a strandról tartok hazafelé, vagy éppen csak egy esti fagyizásra igyekszem a városközpontba a srácokkal. így ezekkel a gondolatokkal, lelkemben nyugalommal, szivemben boldogsággal és   arcomon mosollyal tipegtem tovább hazafelé, néhol megcsapott az éppen készülő vacsora illata, eszembe jutattva, hogy igazán meg tudnék enni egy úgy hat fogásból álló menüsort, már éppen gondolkodok mihez is lenne kedvem,  holott biztosan tudom, hogy a hűtőben maximum egy kis vajat és savanyúságot találok, mikor nekem jön egy fiatalember, véletlenül ugyan de fel sem tűnik neki, megy tovább. Ember! és a bocsánatkérés hol marad? elvégre te fiú vagy én meg lány szóval alap lenne, hogy ő kér bocsánatot, de semmi reakció. én meg csak figyelek, hangosan kimondom, bocsmár' hogy nekemjöttél. nem úgy hangosan, hogy mások hallják, csak úgy kicsúszik a gondolat a fejemből. gondolkodok, még itt is én kérek elnézést.  szépen vagyunk! ekkor már nem mosollyal az arcomon folytatom utam, maximum a megdöbbenés  látható rajta. igazából nem tudom miért vagyok ezen felháborodva amikor nap mint nap megesik, hogy nem engedik előre a csajokat, nőket az ajtóban, pedig nem fogadóba szeretnének bejutni, nem segítenek nekik a cipekedésben, ha az még csak éppen két liter tej is, nem engedik át a helyet a buszon, nem egyszer fordult már az is elő velem, hogy nemhogy hamarabb, hanem úgy egyáltalán egyedüli hősként engedtem át a helyem egy idős néninek/bácsinak, egy kismamának vagy egy kisgyermekes anyukának. elszomorító. Kedves fiatalemberek titeket hogy a jófenébe neveltek? értem én, hogy nem kell már udvariasnak lennetek, mert így is minden kis cafkát megkaphattok, de azért  mi lesz ebből szerintetek? hülyegyerekek.

4 megjegyzés:

  1. Áááá...ez engem is bosszant...ők vajon milyen férfiakat fognak nevelni? Vagy az már kihaló faj??? Én nap mint nap azon rökönyödök meg, hogy bejön valaki és nem köszön...ááá

    VálaszTörlés
  2. igen az a másik, hogy köszönni sem tudnak! ( itt azért sokszor előfordul csaj is ) de még tudnám sorolni a hiányosságokat! az biztos, hogy nagyon ritkán találkozok udvarias srácokkal :S lehet, hogy ők egy másik bolygón élnek :)

    VálaszTörlés
  3. aztaa ez mennyire így van... de az utolsó kérdés nagyot üt, és sztem tényleg így is gondolják.sajnos. :S

    VálaszTörlés
  4. sajnos :S fura, hogy barátnőm kisfia már 3 évesen sokkal udvariasabb volt mint most némelyik 20 éves..

    VálaszTörlés