2011. április 11., hétfő

tavaszi megújulás

sokunk fejében megfordul tavasszal a diéta, a fogyókúra a méregtelenítés gondolata, csak a megfelelő pillanatot várjuk, mikor foghatunk bele, sokszor ez a pillanat sosem vagy csak sokára jön el, esetleg mindig holnap :) én a mai napra tűztem ki ezt a jeles dátumot, 2 hétből álló fehérje diéta a neve. egy heti menü van felsorolva és ugye ezt kell a következő héten megismételni. nagyon egyszerű, fehérje a legfőbb alkotója.  minden reggel feketekávé minden nélkül és egy zsemle a soros, én a zsemlét stílusosan teljes kiőrlésű kiflire cseréltem, mert zsömit ki eszik magába? a kifli még úgy ahogy, szóval kicsit eltértem, de szerintem belefér.  az ebédem kettő darab tojás volt jégsalival, semmi nélkül természetesen. este ehetek egy szelet grillezett pulykamellet friss zöldséggel. teljesen jónak tűnik ( eddig ) igaz a kávé borzalmas volt minden nélkül és inni sem ihatok semmi mást csak mentes vizet. úgyhogy kakaó off, tea off. :S. de azért erős vagyok és ezt a két hetet jóhogy kibírom! 6-8 kg mínuszt ígér egyébként, ennyit azért nem szeretnék fogyni. majd megírom mi lett a vége. azért is írtam meg ezt nektek, hogy biztosan ne térjek el rossz irányba :)  hát kíváncsi vagyok! egyenlőre semmi baj :) Ti milyen diétákat próbáltatok? hasznosak voltak?

a hétvége teljesen jó volt, péntek este egy kis iszi volt a csajokkal, de nem sokáig maradtunk, mert Aresz is dolgozott, meg ugye én is mentem pincérkedni. volt sok lóti-futi, fini kajcsik, 100kmes szél :S, és egy jó kis megfázás. este 11kor értünk haza, bele is zuhantam az ágyba. másnap otthon anyuéknál voltunk, délután pedig már szegeden. Fagyiztunk egy olaszosat de már akkor éreztem, hogy itt baj lesz. konkrétan alig élek, semmit sem aludtam és fáj mindenem! nagyon utááálom ha beteg vagyok!  pff.

csókcsók srácok! szép délutánt mindenkinek!


3 megjegyzés:

  1. Nekem eddig a legjobban a Candida diéta vált be... :P nah jól van, ezt nem önszántamból csináltam, sajnos betegség vitt rá, és igazából nem is ajánlom senkinek, mert valami iszonyú.. :( no cukor, no szénhidrát (csak minimális) és no élesztős cuccok... viszont nagyon sokat fogytam tőle és sokkal egészségesebbnek éreztem magam. de egészséges embereknek nem ajánlom!!!

    Én most igyekszem kevesebb "szar" kaját enni, sőt 6 utáni kajálásokat igyekszem mellőzni. sok zöldség és gyümölcs, sok mentes víz... és sok-sok mozgás. nekem most ez a terv, mert sokáig meg szeretném őrizni az eredményt. :)

    VálaszTörlés
  2. utánaolvastam ennek a Candida diétának, banyek elég durva! alig ehetsz vmit! nem csoda, hogy sokat fogytál tőle! a sok mozgás tényleg nagyon fontos! na meg, hogy ne együnk meg sok szutyit. csak az a baj, hogy alig van normi kaja, húskészítmények például elég kétségesek, a zöldség-gyümölcs még ok, de a többi?!

    VálaszTörlés
  3. igen, az a diéta nagyon durva, ezért is írtam, hogy nem ajánlom senkinek. csak az fogjon bele, akinek nagyon muszáj betegség miatt. mondjuk sokan életmódváltásnak fogják fel, amihez rengeteg pénz kell, mert valójában ehetsz nagyon sok dolgot, csak azoknak meg áruk van
    tudod, lenne normális kaja, csak azok irtózatosan drágák. kinek van annyi pénze, hogy megvegye őket minen nap? párszor még belefér, de sokáig... bláh :D

    VálaszTörlés