2011. július 26., kedd



tegnap ezt a filmet néztük meg, nem volt rossz, csak kevés információ volt arról, hogy pontosan mi is ez a féélelmetes földönkívüli lény, de azért így is klassz volt! ahhoz képest, hogy családi fimként van beharangozva némely  részeknél kénytelen voltam a kezem a szemem elé tenni, nehogy baj legyen :D ráadásul a film végén van egy kisfilm amit már lefelé menet néztünk meg, mert azt hittük heló ennyi vége van, szóval nézzük nézzük és ott is volt még egy kisebb parás rész, felkészületlenül meg is ijedtem, de semmi baj :D 
később quadozni mentünk Mazsiékkal, majd jól ott is maradtunk nálunk vacsira (éjjel 1kor meg is kajcsiztunk ) :D aztán séta haza. tutijó hétfő volt!! csók nektek! 




3 megjegyzés:

  1. quad? reallly?? :D amúgy nem is múlthéten vette apa a grillt, miről beszélsz?:D megvan egy éve kb, csak anya most vett szenet :D

    VálaszTörlés
  2. ui: holnap megyeeeek, várom <3

    VálaszTörlés
  3. jójó nem tudtam, én még nem láttam :( anya köszi a szenet!
    várlak!! végre!! puszi :)

    VálaszTörlés