2011. július 2., szombat

most akkor nyár van vagy nincs nyár?!

kicsit furi, hogy pulcsiban és kabiban kell itt szaladgálni!! hol vagy 40fok és vízcsobbanás és mentenmeghalóssétálás és fagyikehely és barátaid? a hely ahol hétvégente dolgozom pultosként félig nyitott, teraszos móka, ilyenkor soha nem tudom mit is húzzak fel, mert ugye azért mondjuk meg őszintén kabátban dolgozni annyira nem kényelmes meg aki buliba jön simán felhúz egy kis semmiséget és a kontraszt így elég éles lesz. most sem tudom!!? magassarkú egyből kizárva, néha rápróbálok ugyan, de a vége mindig váltócipő, sokszor nincs kedvem cipelészni. ráadásul, hogy hugomhoz költöztem a lakásfelújítás idejére nem könnyíti meg a helyzetet, mert minden cuccom amire csak szükségem lenne mindig otthon van és fordítva, ha még ez sem lenne elég sokszor anyuéknál is van ilyen motyóm csak az előző esetnél pár kmről van szó a másodiknál meg 40ről. de most még ezt a pár kmt sem volt kedvem megjátszani, reggel elkísértem Adrit félig, ( hazautazik ) és gondoltam kicsit vásárolgatok, a fekete kiscipőm hiányában hátha rábukkanok egy másikra és nem kell sétálgatnom félnapot, ez várható is volt, hogy találni fogok, vettem is három párat, hogy miért vettem meg őket azon kívül, hogy nagyon tetszenek és szépek, azt nem tudom :D:D jajj. de nem volt drága, darabja 2.500.- körül, szóval annyira nem vészes a dolog, csak így is raklapszám cipőkkel vagyok tele.  voltam dmben is, mindent vettem csak épp azt nem amiért elindultam ( Rimmel stay matte alapozó ) de azért két tele zacsival távoztam. ebédeltem egy kis kínait és szabadprogram délutánra! dejóó! tegnap este voltunk Petránál, ma költözik új albérletbe, ilyen búcsúestnek szántuk az estét. activityztünk egy vicceset, öten voltunk, Petra, nővére Réka, barátja Gábor és mi hugival, közben kicsi iszi, kettőkor már ágyban voltunk és alcsi. eléggé igényeltem már egy kis alvást, mert a csütörtöki jate még sehol sem volt kipihenve. visszafelé haladok tudom az időben :) csütörtök: szintén Petránál voltunk, kajcsiztunk és jöttek a srácok, iszogattunk és irány jate, tánci tánci, a dj épp az aktuális kedvenc zenémmel indított, The Black Eyed Peas: Don't Stop The Party !!   piros pont! :) de három körül elindultunk, mert egyrészről fáradtak voltunk ( szerda esti sütögetés nem megfelelő kipihenése ) és meleg is volt benn, szokásos. Petránál aludtunk, én 6kor go dolgozni, 6:30kor kávé Ágival, ezek után mintha átaludtam volna az egész estét, még egy ásítás sem volt egész munkaidő alatt. jó kávé lehetett :) ennyi nagyvonalakban. megyek és kitörpölöm az esti outfitemet, remélem nem fagyok meg!! beugrom Mazsihoz és kb indulhatok is. holnap családi banzáj, ebédre megyünk. régen voltam már vendégségben, várom! puszi nektek! kellemes hétvégét, bulizzatok sokat és vigyázzatok magatokra! csókcsók.

pár kép a csütörtök estéről:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése