2011. július 17., vasárnap

pléden fekvős Adri gépét kölcsönvevős hideg tejcsit kortyolgatós kellemes nyári szellős vasárnap délután. juhhejj ezt már nagyon vártam! tegnap este kicsit nyűgösen indultam dolgozni, mert meglehetősen fáradt voltam, de hipphopp eltelt az éjjel, reggel éppen hogy nem fagytam meg, brr hideg volt!! hazaértem gyors zuhany és bújtam is ágyba, ez olyan háromnegyed 7et jelent, 11-12ig szoktam ilyenkor szundizni, most is így történt, itt volt ebéden nálunk a nagymamám is, uu fini csirkehúsleves volt, kedvencem! és hortobágyi rostélyos kovászos ubival, szintén imádom! meg süti meg dinnye de ezek már nem fértek úgyhogy majd este betámadom őket :) ebéd után teli pocakkal csak így lehuppantam ide a plédre és már el is aludtam újra :) aztán gondoltam kellene kicsit napozni, másfél óra sunshine de!! nem annyira látszik mint reméltem :( este lehet anyuval elmegyünk biciklizni és meglátogatom a kutyuskáimat is, ők a nagymamámnál laknak úgy 5-6 km innen, már régen találkoztunk :( hiányoznak is, jó lenne ha velem laknának szegeden, de anyáék nem akarják megengedni, igazuk is van, lakásban nem olyan nagy a boldogság egy kutyusnak. ha pindúrok lennének elférnének a zsebemben is és akkor mindig velük lehetnék :)
csókcsók nektek! tudjátok nyár van nyár :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése