2011. július 4., hétfő

10 Day Photo Challenge

8. Nap -Egy kép rólad és a legjobb barátodról


"Az az igazi barát, akire mindig számíthatsz, aki minden különösebb ok és cél nélkül is melletted van. A barátok felvidítanak, ha rossz a kedvünk, velünk nevetnek, ha vidámak vagyunk, de a legfontosabb, hogy akkor is mellettünk állnak, ha igazából semmire sincs szükségünk."
Tonya Hurley


 Bejámmal 2007ben


 Sziszkóval esküvőn

 Aresz, Mazsi :)

Aresz :)

 Petivel retroztunk

 Gáborral London

Beával 2006 óta ismerjük egymást, kolleganők voltunk a kiskunhalasi kórházban, össze is barátkoztunk gyorsan, azóta is a legjobb barátnőm :) van egy kisfia, Szilárd, a legokosabb gyerek akit csak ismerek! ő az én kiscimbim :) mivel Bea Halason lakik én meg már azóta Szegeden így elég ritkássan tudunk találkozni, hétvégente úgy-ahogy, de a barátság mint tudjuk nem ettől függ, és milyen igaz is!
Arankával a középiskolában osztálytársak voltunk a koleszban pedig szobatársak,  szóval régi a barátság. :) a suli után nemsokkal Szegedre költözött, pár év múlva én is, tavaly pedig lakótársak is lettünk. 
Mazsival két éve ismerkedtünk meg egy málnás bacardi társaságában :) akkoriban ugyan nem sűrűn futottunk össze, de most novembertől majdnem minden másnap :) nagyon sokat segített nekem akkoriban! 
Peti gyermekkori jóbarát! egy utcában laktunk pár ház volt csak köztünk, nagyon sokat játszottunk, csavarogtunk együtt, most ő is Szegeden lakik szintén 5 percre, igazi jó barátok vagyunk! 
Gáborral szintén a halasi kórházban ismerkedtünk össze, laktam egy ideig a kórházban és mellette volt a szobám, délutánonként sokat beszélgettünk, egyszercsak barátok lettünk, most Londonban dolgozik, úgy félévente találkozunk, addig pedig a jóöreg skyp és facebook.  


'Megtalálom az összetört szíved minden egyes darabját, aztán újra összerakom. Lehet, hogy sokáig tart, de én türelmes ember vagyok, s végül a barátod leszek.'
Gyújtóbomba c. film

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése