2011. július 9., szombat

a cégnél a rendszerünk programozói nem könnyítik meg az életünket! a kis huncutok ( tegnap kicsit más jellegű volt a megszólítás ) tegnap is rosszalkodtak. az egész nap csak arról szólt, hogy katt ....kérem várjon .... katt ... kérem várjon.... ezt még csakcsak úúúgyahogy el lehet viselni, de 11kor végleg offolták, szóval semmit sem tudtunk csinálni és mikor tudtunk újra dolgozni na mikor???!!! hát persze, hogy háromnegyed négykor!!! áááááááá azt hittem megőrülök!!! így aztán kb volt fél órám, hogy elkészülődjek ( pancsi, hajmosás, hajvasalás, mit húzzak fel? rendes vasalás  és sminkelés ) aztán irány PalmBeach. kb éjfélig lenn voltam a parton, millió ismerőssel összefutottam, Phugiék és Mazsiék is lenn voltak :) nagyon szeretem ezt a fehértói sörfesztiválos életérzést, csak sétálsz a parton és kb azt a kétszázméteres szakaszt amit egyébként pikkpakk átsprintelsz azt ilyenkor minimum egy órádba telik megtenni és persze inni mindenhol és mindenkivel éri! :D majd futi dolgozni , nosztalgia buli volt, ami egyébként nem éppen a kedvencem de azért nem volt rossz. reggel ismét Bejám 'zene nélkül mit érek én ' party taxijával száguldottunk a vonatállomásra, Petrát majsán hagytuk, mi pedig Adrival betámadtuk Kömpit.egy fini bundáskenyér reggeli és apával már indultunk is suncitybe :) 8ra jött a burkoló, képzeljétek éppen a szépséges virágmintás csempémet teszi fel a fürdőszobában, olyan gyönyörűséges, hogy nem is tudom, hogyan tudok elszakadni majd innen délután, ugyanis Palmbeach level2 következik. yeppyepp :) addig talán kellene egyet szundítani valahol, itt a káoszkupac közepén szerintem elszenderedek :D áááá dehogy! nektek jó szórakozást estére, remélem buliztok rendesen! :) hiszen végre itt a nyár és a jól megérdemelt szünet a sulikban és a szerencséseknek talán szabadság a munkahelyeken :) millió puszi! 

ezt meg csak úgy, mert teljesen megbolondultam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése