2011. július 13., szerda

forró nyári nap a mai. a képzeletem Olaszországig szárnyal.  elképzelem, hogy ott maradok. nyitnék egy  hangulatos kis kávézót. kedvelnék az emberek, mindig mosolyognék, a kávé illata belengené az egész környéket így csalogatva a kedves arra járókat.  nem messze lenne egy kis lakásom egy szűk utcán, erkéllyel. az utca a tengerhez vezetne, minden este kavicsokat dobálnék bele. ahogy sétálok útközben elhaladnék amellett  a kedves Úr mellett, aki portrékat fest a turistáknak. valószínűleg szerelmes lennék a leghelyesebb olasz casanovába , esténként táncolni mennénk és megnéznénk az összes napfelkeltét...








6 megjegyzés:

  1. én valahogy nem vonzódom olaszországhoz, de idén lehet, hogy arra visz a nyaralandusz és akkor majd én leszek a szomszédod.=P

    VálaszTörlés
  2. imádlak :) ezt most olyan jó volt olvasni.
    mintha én írtam volna :)

    VálaszTörlés
  3. zsannuuu! örülnék ha a nyaralandusz arra hozna és akkor jó szomszédasszonyod lennék :D

    Sunnygirl: köszönöm :)

    Tekla: nem különben! ma ilyen olaszországos kedvem van :) puszi lányok! :)

    VálaszTörlés
  4. legjobb post, amit mostanában olvastam tesó:)

    VálaszTörlés
  5. örülök, hogy tetszik!! nekem 15:20 van komment dátumnak, nálam még csak 15:18 vicces :D puszi hugi!

    VálaszTörlés