2011. május 26., csütörtök

vodkaparty - avagy emlékek heló :D

úúristen!! le sem merem írni mi minden történt tegnap este! na de kezdjük az elején :) Gábor fél 7re érkezett szegedre, kikoccoltam elé, aztán együtt haza. elkészülődtem gyorsgyors, elkészült a vacsi, fél 9re jöttek a csajok, Phugi, Rencsi és Petra :) eszi, iszi :) előkerült ismét az alkoholi társasjáték, szorgosan el is kezdtünk játszani :D 6 bábu volt, kezdetben csak Aresz és Zolija alkotott egy csapatot, később megérkezett Endre, Ő Gáborhoz társult, majd Peti és Oli is becsatlakozott, mi hárman alkottuk a Triót, csajok egyedül. végülis teljesen mindegy volt ki kivel van, mert csacsimód elvesztettük a fonalat. itt kezdődnek a   vicces történések. elindultunk a szotéba, hatalmas zajjal sikerült lejutni a lépcsőházban, eddig az volt kiírva az üzenőfalra, hogy a héten én vagyok a takarítós, szerintem mikor délután hazajutok végre, addigra az lesz, hogy az elkövetkezendő két évben :D Endre kerékpárral elszállította Rencsit a szotéig, durva! Phugi hívott egy taxit, megadta a koordinátáinkat; József A. sgt. és a Rózsa utca kereszteződés, hát mi hatan meg is álltunk az út közepén a kereszteződésben, biztos ami biztos. jött is a taxi, go.  táncitánci, iszi.  világos volt mikor elindultunk haza, már csak hatan maradtunk, időközben Oli is hazaért. Gábor, Peti és én még afteroztunk nálam egy kicsit 6ig, majd Peti haza; puszipuszipuszi, Gábor buszhoz; megaölelés karácsonyig, Brigi dolgozni yepp.   szóval ennyi volt a tegnap este- ma reggel. :D most így nem minden jutott eszembe, de nagyon sokat nevettünk! ez egy nagyon klassz kis mulatság volt! köszi srácok! csókpuszik! képek délután :)

2 megjegyzés: