2011. május 9., hétfő

Kömpibuli level    ♥    ♥    ♥     ♥   !

először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki ott volt, hogy eljött és velünk együtt emelgette a poharát! egyre jobban sikerülnek ezek a bulik, komolyan mondom! semmi dráma, csak a jókedv! képek hiányában nem tudom illusztrálni az estét, pár napot kell rá várnotok. kárpótlásul részletesen beszámolok :D olyan 4 óra felé indult a buli, az udvaron hintaágyakból, székekből, asztalból csináltunk egy kis " pihenőt " amíg sütött a nap jó volt, de egyébként meg hideg :S ezért a garázsba folytatódott a party :) mindenkinek volt saját kömpibulis pohara, rajzolgathatott mindenki a sajátjára, el is tettük őket emlékbe! :D  az enyémen az volt, hogy soha nem fogyhat ki, másnap amikor pakoltunk össze, megtaláltam, üres volt! csak kifogyott a kis drága :D 7-8 felé volt vacsi, ami elég viccesen készült, mindig elfeledkeztem róla, és így hirtelen jutott eszembe, hogy uppsz meg kellene nézni, ennek ellenére minden jó lett ( mázli ). Mivel nem volt valami meleg, ezért a garázsba fűtöttünk, én voltam a tűzfelelős, Phugival és Petivel jártunk ki fáért. két kupac farakás van a kertben és nagyon sötét is (volt akkor ), kicsit saras lett a cipőnk, Adri teknősbékának nézte az egyik farakást ami nekem egyáltalán nem is volt fura :D én meg csak szimplán jenga-nak , úgy húztam ki a közepéből a rönköket, hogy simán nem dőlt össze :) közben tánci folyamatosan, volt egy Beyoncé táncbemutató is :) sokat nevettünk, ittunk és énekeltünk. ♥ mi Petrával olyan fél hatig afteroztunk, addigra már mindenki lepihent itt is ott is ahol talált helyet, reggel aztán ébredés után reggeli és kb egész nap azt témáztuk mi hogyan történt :D Phugi fejezte be leghamarabb, supergirl pozícióban cipőben, kis aranyos volt! aztán Judit ( neki elfelejtettem takarót vinni, ez már hajnal felé jutott eszembe ) Rencsi is kabátban fáradt el a nappaliban. Areszt én takargattam be, másnap meg azon gondolkodtam, hogy ő hol is aludt, erre este mondja, hogy én takartam be, uuu tényleg akkor már emlékeztem :D jáájj. a többiekről nem tudok, azokról a pillanatokról lemaradtam. Karint kerestem reggel mikor megláttam a kocsit az udvarban, de mondták, hogy ő fenn van. :) a lényeg, hogy nagyon jó kis buli volt, mindig szoktam aggódni előre, hogy jól sikerül-e, de aztán mindig jó lesz és csomó ideig erről beszélünk :D úgy ennyi nagyvonalakban, hamarosan ( nyár végén ) újra megrendezzük! Puszi nektek! csóóók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése