2011. május 30., hétfő

Kreativ Blogger Award



Köszönöm szépen Streisy a díjat! :) sajnos még mindig nem enged megjegyzést írni a rendszer, nem tudom hol lehet ezt javítani, vagy egyáltalán hol állítódott el?! Neked is akartam a postodhoz írni, itt megteszem; ' a 7.pontban egyezés velem :),  illetve a buszos kapaszkodók ugyancsak grr. ' :)
azt gondolom a díj "átvétele" az eddigiekhez hasonló tevékenységekkel jár, azaz, igen elfogadom a díjat, kiteszem a logot, felsorolom azt a 10 dolgot magamról ami érdekes lehet számotokra és 5 kedves bloggerinának továbbadom illetve ajánlom. nos:


1;  nagyon szeretem  a bográcsban készült ételeket, a hozzá tartozó előkészületeket. a tárcsánsütést, ooo és még a szalonnasütést!



2; imádom a tűzijátékot, egy mozgalmas nap után, fáradtan nézni és azt kívánni, hogy ne még ne legyen vége :)


3; szeretem, ha tisztaság van körülöttem, egyből mosogatós fajta vagyok, zavar ha a porcicáim száma több mint 3 :) nem szeretek hozzáérni a koszos dolgokhoz. brr.


4; az utazás minden formáját imádom, legyen az nyaralás, kiruccanás, vagy csak épp egy óra buszozás, vonatozás.



5; nyári éjszakán langyos levegőben ücsörögni és nézni a csillagokat.



6; ha tetszik egy zene képes vagyok újra és újra hallgatni, akár több órán keresztül.



7; szerintem nem vagyunk egyedül :D:D



8; a frissen vágott fű illata nagyon megnyugtat, az a pillanat jut eszembe róla, mikor kicsik voltunk és kinn játszottunk az udvaron, mezítláb szaladgáltunk és várat építettünk a levágott fűből. olyan jó volt gyereknek lenni! (L)


9; szeretek moziba járni, van, hogy egyedül is beülök egy filmre, nincs abban semmi különös szerintem, nyári délután amikor épp 40 fok van, battyogok haza a munkából, na ekkor szoktam a légkondis terem mellett dönteni :)



10; igaz hatalmas autómániám nincs, de azért megnézegetem őket.



a díjat továbbadom annak az öt bloggerinának, akik nélkül nem telik el a napom :)

Zsannu
Pónihugi
Dóri
Kata
http://zsirkreta.blogspot.com/

csók nektek!


2 megjegyzés:

  1. 4.kép csodálatos!
    http://www.itsbellatime.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. eltöltenék ott egy pár napot/hetet/évet :) a blogcímet köszönöm, már 'indulok' is és meglátogatom :)

    VálaszTörlés