2011. május 15., vasárnap

vadaspark

végre láthattam a Szegedi vadaspark legtündéribb lakóját! nem más ő, mint egy vörös panda! eddig soha nem bújt még elő a kis alvóhelyéről, akármikor jártam arra csak aludt megunhatatlanul. én meg csak vártam és vártam. de most gondolom vacsizni kidugta a kis orrocskáját a napra, cukorborsó!! egész délután ott voltunk, mindent bejártunk, jól elfáradtunk :) hazafelé tettünk egy séta-kört a borfesztiválon, próbálok különlegesebb borokat megkóstolni, ma egy mézes-almás mellett döntöttem, mintha almalé lenne, az íze karácsonyt idézte :) ugyanitt kóstoltunk borlekvárt is, forralt bor egy az egyben. ez az  egyik ok amiért szeretem a borfesztivált, mert sok újat tanulhatsz, láthatsz, ízlelhetsz. a másik ok, a barátokat összehozó/ összetartó ereje, teljesen jó alkalom, hogy akár minden este összefuss a barátaiddal, ismerőseiddel. kellemes beszélgetések, finom illatok a levegőben, zene a távolból, poharak koccanásának hangja a közelből :)





  Csilla, Aresz, Gyula :)

 várom a kis drágát :)

megvagy!! :) végre!

így néz ki közelebbről. 

Szép álmokat mindenkinek, ez egy nagyon jól sikerült hétvége volt! boldogság a szívemben, mosoly az arcomon :)

1 megjegyzés: