2011. május 23., hétfő

akkumulátor off.

ma reggelre végleg lemerült az elem, nem hiába az elmúlt 10 napban a  napi 2-3 óra alvás, a sok borci és bacardi, a sok csavargás, az össze-vissza evés  nem múlik el nyomtalanul. szombaton már a Hídivásár is kinyitotta 'kapuit' Mazsival reggel 9re beszéltük meg a talit, csavarogtunk egész délelőtt, délben jött Phugi,  vele folytattunk tovább a napot, voltunk lenn a Tisza parton is, nagyon meleg volt, jól esett kicsit ácsorogni a Tiszában! úgy szeretek ott lenni, csak sajnos nem gondozza senki sem azt  a részét a partnak, így pedig elég szélsőséges viszonyok állnak fenn. délután gyorsan elkészülődtem, aztán go Kunfehértó Palm Beach, reggel 6ig dolgoztam, aztán 6:30 go Szeged. Phugihoz mentem egyből, reggeliztünk és útra keltünk, Aresz becsatlakozott és irány a Zápor tó, ahol szépen becsuktuk a kis szemeinket és egy laza másfél óra tentitenti. este ismét borfeszt. hajnal egykor ismét belezuhantam az ágyba, reggel 5kor meg kb kizuhantam belőle. csók puszi nektek!







2 megjegyzés:

  1. ugye h jó? :D az enyém, de B. nővérkémnek bármikor kölcsönözöm :D haha:D
    amúgy brigi, elég jól nyomtad tegnap lemerült aksival is :D csok

    VálaszTörlés