2011. május 11., szerda

Tesis buli :)  Sztárvendég: Fluor. zúztunk az éjszakába én meg pár haver ( Phugi, Zita, Petra ♥ ). Lájkoltuk a lájkot :D összeálltunk mint egy millió legó :S ( sokan voltatok már megint hééé )  

Brigit öltöztette a Paris design és a Humanic. a jókedvről a Bols vodka és a Tropicana gondoskodott :D.  Köszönet a reggeliért ( sültkrumpli love ) Phuginak, aki offolt egy borosüveget az ügy érdekében :D így már csak 246 db maradt a konyhában :)
a mai napot a Nestlé Aquarel, a Mizó és a sarki pékség támogatja ( tejfölös kenyér óójee ) . szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. pont ezt érzem :D engem még a meki fog támogatni délután egy másnapmenüvel:D amúgy viccelek, semmi baj nincs, másfél litykó vizet betoltam, meg itthon még egy litert, megírtam a zh-t, napoztam a suliban:) puszko a sültkrumplit meg bármikor:)

    VálaszTörlés
  2. másnapmenü :D:D azt én is tolnék :D én is teljesen jól vagyok, max kicsit álmos. zh jó lett? szorítottam nagyon! Te ne napozzál!!! majd előbb én még barnulok :) puszik! imádlak!

    VálaszTörlés