2011. május 6., péntek

gyorsan eltelt ez a hét, történt ez-az :) szerdán Phuginál voltam este a csajokkal, a kellő bemelegítés után jatéba sétáltunk át, a helyzet az, hogy van némi emlékkiesésem úgyhogy erről nem is tudok nagyon mit írni, csak annyit, hogy mivel mosolyogtam egész éjjel, ebből következtethető, hogy jól is éreztem magam :) csak sokminden nem világos számomra (...) pasi dolog. ti sem értenétek :) 
ma megnéztük a halálos iramban 5 iszonyat legeslegjobb filmet egész évben ( nem túlzás ) tetszett!! kell egy olyan matt fekete Dodge Charger nekem is!!!  ez egy olyan film, amire beülsz és tudod, hogy jó lesz, jó zenék, klassz autók, csini lányok, helyes pasik, egy kis szerelmi szál, fegyverek, pénz, akció. és ezt mind meg is kapod! :) jövőhéten újra megnézem! szeretek moziba filmet nézni, mondtam már? nem a popcorn miatt, ami szintén nem elhanyagolandó, hanem úgy a mozi feeling miatt. szeretem :)
aztán Mazsival beszéltük meg a szokásossá vált péntek esti csajos estét, bementem hozzájuk az italboltjukba ( kálvária sgt. ) ahol egy kedves vevő azt találta mondani, hogy 350 belefussa ??? jaajjj, alig tudtam megjegyezni ezt a szót, belefussa. :D :D onnan a Sárkányba mentünk, szokásos bacardi kancsó (L)  nemrégen értem haza, nem akartam nagyon sokáig maradni, holnap reggel sietek haza, holnap rendezzük a kömpibuli negyedik epizódját :) olyan 20-an  szoktunk összejönni, mindig nagyon jól érezzük magunkat, holnap is remélhetőleg hasonlóképpen lesz :) vasárnap beszámolok majd mindenről :) puszi nektek! és érezzétek jól magatokat hétvégén! az érettségizőknek megabulit az elmúlt hét megpróbáltatásaiért! :) ügyesek voltatok!! csókpuszi!  

2 megjegyzés: