2011. május 3., kedd

banánturmix

gyorsgyors bejegyzés, helyzetjelentés :) valamiért mostanában nagyon jó kedvem van, biztosan a napsütés teszi! futunk rendszeresen ( végre! ) edzek ismét minden nap, tele vagyok tőle energiával és boldogsággal :) pedig nemrégen még majdnem minden pillanatban el tudtam volna aludni, nem tudom mi volt velem úgy 2-3 hétig?! holnap délután piknikezünk! alig várom!! :)) Phugival szerveztük.. háát beszéltünk róla, hogy jó lenne kicsit lazulni, leszünk kb 6-8an, dejóóó csak még nem tudom honnan veszek plédet addig, de az a legkevesebb. szeretem a pikniket, friss levegő, egy jó könyv, vizipipa, nasi, jókedv. amúgy a neve is tetszik; piknik, majdnem olyan mint  a pikk-pakk, az is jó :D este meg jöhet a folytatás, egy kis tánci, azt is várom! jut eszembe ma lejárt a szolibérletem, azt hittem eddigre már csokilány leszek, de ez még csak karamell, még egy kör kelleni fog nyaralásig, milyen jó lenne ha lenne egy saját itthon, néha olyan nyűgös lemenni, úgy indulok el, hogy óóó el kell mennem szoliba is :S pedig senki sem kényszerít, nem is hosszú idő és közel is van, érdekes, meg utána örülök ha látszik rajtam, meg úgy egyáltalán annak is, hogy lementem mégis. fura. :) voltam még ma Mazsinál és Phuginál  éés meglátogatott egy barátom is  aminek nagyon örültem! boldogság van mondom! :)
csókpuszi, ennyi lettem volna mára, lazulásképp banánturmix és BL. elfelejtettem tippmixelni :S jajj. pedig tuti barca nyer. puszii! Brigi a dinka :D

2 megjegyzés:

  1. Ez de aranyos kis post lett! :) A piknik miatt pedig picit irigykedem, milyen jó lesz nektek! :) Érezzétek jól magatokat! Pusziii! :*

    VálaszTörlés
  2. még nem tudom mi lesz a piknikből, hét fokkal indult a nap szegeden :S délutánra remélem legalább duplája lesz. puszi. :)

    VálaszTörlés