2011. január 16., vasárnap

sunshiny day



de kellett már egy ilyen hétvége! feltöltődtem teljesen! tegnap reggel Phugival hazautaztunk anyuékhoz, unokaöcsémék jöttek hozzánk, velük töltöttük a nap nagyobbik részét :) este pedig visszajöttünk Szegedre, Phuginál voltunk ismét és ugyancsak jate volt a folytatás:) Sziszmi is feljött este, csak buliba nem jött velünk :( kicsit fáradtabbak voltunk így a hangulat  most nem hágott a tetőfokára ( mint péntek este.. :) úristen! ) de azért nagyon tetszett így is! sokat tánciztunk, jó kis buli volt! végre! hiányzott már egy ilyen táncis, csajos este. reggel megintcsak beszélgettünk egy félóra-órát kb, aztán aludtunk egyet. reggel arra ébredtem, hogy úgy süt a nap be az ablakon mintha nyár lenne! szeretek így ébredni. lementünk boltba venni pár dolgot az ebédhez és annyira jó idő volt, csak egy pulcsit húztunk és nem fáztunk egyáltalán. egy padra leültünk megreggelizni, fura volt hiszen banyek január közepe van!  annyira várom már a tavaszt!!! aztán Sziszmi jött és megebédeltünk. délután szundiztam még egyet, most meg itthon vagyok, ilyen kis cuki romantikus filmet nézek a movies 24-en, mese habbal tudom de azért nézem.
nem hoztam el a hétvégén készült képeket ezért Phugi blogjáról nyúltam le.



  péntek esti megőrülés :)  Phugi, Dóri, Kata, Aresz












Sziszmivel és Phugival :)

  szép hetet nektek, napsütéseset és mosolygósat! xoxo: B:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése