2011. január 31., hétfő

este elaludni reggel felkelni alig tudtam. ismerős gondolom!? kinézek az ablakon megint minden csupa zuzmara (de kis fura szó ez..) szóval gtam ma sem kell rövidnadrágot húzni, hjahj nagyon unom már, hogy millio réteget kell magamra ölteni. kávézgatok, eléggé álmos vagyok, akkorát tudnék szundizni így délelőtt, hogy olyan a világon sincsen! meglehetősen nyafisan indítom a hetet attól tartok, de nincs is kedvem a nyafin kívül máshoz! nézgelődök a neten, tetoválásokat meg henna festéseket. már egy ideje gondolkodok, hogy csináltatok még egyet, eddig kettő van, de túlzásokba azért nem akarok esni. sokan mondják, hogy majd milyen lesz ha megöregszel stbstb, mindig azt mondom ilyenkor, hogy már most is el lehet távolítani nem hogy akkor mikor már öreg mami leszek!? de így van nem? lehet, hogy 20 év múlva olyan lesz ez az egész tetoválás dolog mint a rágós tetkók :) felrakod és másnap lemosod :) na jó csak viccelek :D. lényeg, hogy ha látok egy-két szépet akkor elcsábulok egyből. nagyon tetszik amikor az oldaladon van egy idézet szépséges betűkkel, ehhez csak szép poci és egy örök érvényű idézet kell. egy időben a gerincemre akartam csináltatni ilyen kis pici motívumokat, de nem nagyon barátkoztam meg a gondolattal, hogy a gerincemet tűvel szurkálják, meg amúgy is sohasem látnám. szóval ezen gondolkodok éppen, ha elhatározom magam akkor még mindenképpen tél időszakban csináltatom meg, nyáron nem annyira ajánlott, elfolyik a festék esetleg a melegtől meg ilyenek. mondjuk ahány tetováló szalon annyi szokás, van aki betekeri fóliával van aki nem, van aki szerint krémezni kell van olyan is, hogy csak az első nap.. így aztán én magamra hagyatkozom ezzel kapcsolatban. eddig még nem volt baj :) különben nagyon sok embernek van tetoválása, strandon lehet a legjobban megfigyelni, akárhol is vagyok minden második embernek van, ami elég gyakorinak számit!  előfordul, hogy boltban vagy utcán látok valakin egy nagyon szépet, legszívesebben leszólítanám, hogy hol csináltatta, de hülyének nézne szerintem, vagy ki tudja? egyszer rápróbálok.





 a hennák is nagyon szépek! :)

kedvencem! dejó lenne, ha  Kat Von D csinálna nekem egyet! szép álom :)

xoxo: B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése