2011. január 23., vasárnap

meglehetősen fürgén telt el ez a hétvége, kellene még ide egy-két nap ráadásképpen! pénteken kicsit el voltam szontyolodva, de azért  minden rendben van most, délután edzeni mentem, kifutottam magamból a szuszon kívül a nemkívánatos gondolatokat is, így este már nem is volt semmi baj. Mazsival beszéltük meg, hogy találkozunk, úgy háromig voltunk benn a városban, azután hazaindultunk. aludtam egy olyan igazi elájulósat, de már 9kor fenn is voltam. Aresszal elmentünk ebédelni aztán meg elkísért a buszhoz. vadászbál ójee. ritkán pincérkedni szoktam, ilyen családi vállalkozásban vagyunk jelen lakodalmakon, ballagásokon, bálakon. anya, apa és a gyerekek. :) így az elején még minden teljesen szokott módon történik, mindenki csinálja a saját kis dolgát, de amikor már kezdünk fáradni, nagyon durván elszabadul a józanész :) annyit nevettem most is, úristen ! :) kb  minden vicces ami történik, szenvedezünk, fáj mindenünk de a hülyeség csak úgy tör ki belőlünk. szeretek pincérkedni! :) reggel szintén elájulósat aludtam, apa délben ébresztett fel, ebédeltünk, azután meglátogattam a kutyusaimat. Plútó kettő darab pacsit adott nekem, nagyon tündér volt! mindig olyan aranyosak! aztán anyuékkal jöttünk vissza Szegedre, voltunk cukrászdában meg kicsit vásárolni. vettem citromot, limonádét iszok épp. nyár íze van! hm ahogy mentünk haza tegnap reggel karácsonyi dal szólt és így karácsonyi hangulatom lett. ilyet!? előtte meg délután őszi volt a táj, levelek, színek, a szél is fújt szóval már csak a tavasz érzetem hiányzik ahhoz, hogy végleg összezavarodjak, h milyen évszak is van most! 
végezetül egy rész Tom & Jerry! fél órája ezt a részt keresem ( igaz német verzió ) 3:33 kor Jerry széttép egy telefonkönyvet, nagyon jóóó! imádom az összes részt! kivéve a kacsásokat. 
puszikállak titeket. legyen szép a jövő hetetek! :) éés jó Tom és Jerryzést! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése