2011. január 24., hétfő

01.28.2011. The final season. Don't miss a moment. Smallville. utolsó évad, utolsó részek. remélem tetszeni fog a sorozat vége, jajj de nem szeretem ha vége van egy sorozatnak. nem tudom mennyire ismeritek ezt a történetet; Supermant a kanadai rajzoló, Joe Shuster és az amerikai író, Jerry Siegel alkotta meg 1932-ben és adta el az akkor még Detective Comics néven létező DC Comicsnak. Superman a DC Comics és a képregényipar egyik legsikeresebb és legnépszerűbb kitalált szereplője lett, mely megalapozta a ma is ismert amerikai szuperhős képregények műfaját.   2001-ben a WB Television Network műsorra tűzte a Smallville (főszerepben Tom Welling) című Superman adaptációt, mely Clark Kent/Superman fiatal, tinédzserkori életét, kalandjait mutatja be: hogyan vált egy szuperképességekkel rendelkező farmerfiú a világ megmentőjévé. A Smallville hatalmas népszerűségre tett szert. Többször elnyerte az Emmy-díjat és más kitüntetéseket is magáénak tudhat.
Én egyszerűen imádom! a legeslegjobb sorozat a világon, a történet iszonyatosan jól van felépítve, részletesen ki van dolgozva minden apró mozzanat. a 8. évadban például utalások voltak az első évadban akkor még jelentéktelennek tűnő információkra, hihetetlen, hogy ezt hogyan lehet így megírni?! minden egymásra épül, minden értelmet nyer. szóval a lényeg az, hogy hamarosan vége. :( kezdhetem majd újból előről nézni, habár az első 3-4 évadot kb már vagy ötször láttam, régebben a tv2 vasárnap délutáni programjaként, kb minden évadnál újrakezdték teljesen az elejétől, szóval mondhatni kívülről tudom. természetesen megvan az összes évad, de azért fanatikus nem vagyok.. azért van egy dolog amit beszereznék, régebben láttam egy barbie-babát pontosabban ken-babát, tom welling formájában. cuki! ha nem nézitek kedvcsinálóképp ha nézitek akkor szeretetem jeléül :) néhány kép. Puszik!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése