2011. január 25., kedd

eredetileg a blogot csak úgy magamnak kezdtem írni, nem is tudják sokan, hogy írok, ebből adandóan nem is gondoltam, hogy van aki olvassa. most, hogy az egyik modulként látom, honnan kattintanak rám..elgondolkodtam.  fura, hogy olyanok olvasnak akikkel soha de soha nem fogok találkozni, sőt ők valamennyire megismernek a postjaim alapján de én sohasem tudom meg, hogy ők milyen emberek, mit csinálnak, miért olvasnak, épp munka közben pihenésképpen kíváncsiak mi is történt ugyan B.-vel vagy épp suliban rámkattintanak mert uncsi az óra és épp fb-n sem történik semmi... vagy egy anyuka aki otthon van a gyerkőccel és ő pont alszik kikapcsolódásképp rámnéz, vajon történt-e valami velem. roppant fura ez nekem. tegnap láttam, hogy new york-i látogatóm is volt, jóóó ez már biztos véletlen, de ahogy a statisztikában nézem a 'közönséget' 10 különböző ország van. tudom tudom ez nem nagy dolog, de azért engem boldoggá tesz! :)
sokszor gondolok arra, hogy mit is írjak, mert van olyan dolog ami úgy egyébként foglalkoztat, de az túlságosan is személyes, sem untatni sem pedig másokat kritizálni nem akarok, úgyhogy az a két bejegyzés ami az érzelmi állapotomról szól szerintem bőven elég.  (...)
olvasok egy blogot ahol az író ( természetesen csaj ) a szerelmi életét írja le, nem a nevükön nevezi őket, állneveket használ. tetszik ahogyan leírja mi hogyan történik vele, semmi kecmec semmi cicóó :) csak úgy leírja mikor éppen ki van közel hozzá.. és én olvasom.. mert kicsit olyan mint én, reménnyel teli, sokszor csalódott stb, ami ilyenkor szokott. úgy gondolom, aki visszatérő olvasóm és én nem ismerhetem azért olvas mert kicsit olyan mint én. Javítsatok ki ha tévedek..
a hétvégén Phuginak fejtettem ki egy gondolatomat, miszerint biztos, hogy létezik a Földön még egy olyan csaj mint én, aki úgy gondolkodik mint én, kb ugyanazok a dolgok történnek vele, ennyi rengeteg élet nem lehet egyszerűen mind különböző!! biztos vagyok benne, hogy van még egy ember aki az én életemet éli. nem ilyen alteregora gondolok, hanem belső egyezőségre. lelki társra vagy nem is tudom. aztán elkezdtük tovább elemezni ezt a kérdést, máris hülyeségbe fulladt, hogy az a csaj nem valószínű, hogy brazil, mert ugye ott kicsit furományosabbak az érzelmi töltések :) na meg valószínű nem is világváros lakója, mert azért a környezetet befolyásoló tényezőként vettük figyelembe.stbstb. lényegtelen is. sok fura dolgon gondolkodik az ember. van még pár ilyen teoriám, majd egyszer bővebben megosztom veletek.
igazából csak azt akartam írni, hogy köszönöm, hogy olvastok kedves Ismeretlenek! :) és persze kedves általam Ismertek! :)
puszi: B.

2 megjegyzés:

  1. iigeen ez elég durva:) deee tuti sokan olvasnak, és nagyon jóó vagy!!:) brigi bloggerina :)
    de azt biztosíthatom, hogy nincs még egy ilyen ember mint te!!! punktum. :)

    VálaszTörlés