2011. január 27., csütörtök

latest news

este épp elcsíptem a hiradót, a moszkvai terrortámadásról is volt szó,  egy magyar-orosz állampolgár is volt a halottak között. mutattak képeket is, felül forrásként iwiw és facebook megjelölve. azt tudtam, hogy az apeh és a rendőrség is előszeretettel használja, és azt eddig is gondoltam, hogy egy-egy állásinterjú után már esetleg rádkeres a leendő főnököd,  vagy még talán a tanárod is belekukkant az adatlapodba de hogy a hírszolgáltatás csak így főműsoridőben bejátsza a te képeidet!? érdekes, hogy ilyenkor mi van a személyiségi jogokkal? jó ha már nem élsz nyílván mindegy, de azért mikor felrakom iwiwre  a nyaralás alatt készült képeket nemigazán szeretném a híradóban viszont látni! megintcsak nem lényeges mert már valószínű nem élek.. mindenesetre nekem ez nem tetszik.

 kicsit unom már ezt a hetet, de hurrá csütörtök! ennek tudatában  teljesen jó hangulatban ébredtem ma, semmi még öt percet! szépen elkészülődtem, még tánciztam is kicsit :) ébredéskor a vivát szoktam előnyben részesíteni, általában a kedvenceim szólnak korán hajnalban:) sokszor van ilyenkor kedvem menni valahová, mármint buliba inkább minthogy munkába!  most dolgozok, csak gyors írok közben egy postot:) nem tudom még milyen lesz a mai nap, csupacsupa kérdőjel. hnap beszámolok mi sült ki a jó öreg csütörtökből:) érzem, hogy klassz lesz ez a nap!

love: B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése