2011. október 27., csütörtök

Réka mindenkor! :)

aki ismer személyesen vagy esetleg aki követ egy ideje tudja, hogy a sportolás fontos része a napjaimnak. sajnos nálam is előfordulnak hullámvölgyek, amikor valamilyen okból tolódnak az edzések, általában valamilyen jó kis kifogást szoktam pikkpakk prezentálni. sajnos.  
ha ilyen mélyponthoz érek mindig kell valami ami inspiráljon, hogy újult erővel ismét nekifogjak. ilyen inspiráló hatás lehet mondjuk, ha nem tudod begombolni a nadrágod, na jó ezt azért nem szoktam megvárni, inkább sikertörténeteket olvasgatok, azokból merítek erőt. Rubint Réka félévente megjelenő Alakreform magazinja pont jó időpontban került a kezembe, már most alig várom, hogy elkezdhessem újra rendszeresen az edzést és kicsit átreformáljam az étkezést is. habár az étkezési szokásaim alapvetően már régóta az Update elveit követik, azért van ez-az ami becsúszik és ez a baj, hogy ezeknek is van helyük nálam, pedig nem kellene. szóval a terv az, hogy a heti általában 3 másfél órás edzésemet legalább 5re emeljem és mellé legalább heti két alkalommal futást is beiktassak, ez utóbbit immunrendszer erősítés gyanánt valamint kondíció javítására szeretném becsempészni a délutánokba. azt, hogy kéthetente úszni járjak, na ez a másik dolog még amit eddig sohasem tartottam be, most azért ugyancsak tervbe veszem. egyébként az edzések vagy edzőtermiek vagy otthon dvdre történnek, amikor is leginkább Réka napi 20 perc önmagadért dvdje kerül elő, 4x20 perc +bemelegítés + levezetés. nagyon hatékonynak találom! Egyébként fbon is követem, nagyon szimpatikus ahogy naponta többször is postol, hasznos tanácsokat oszt meg, receptek is vannak, szóval igazából minden amire szükséged lehet! nem egyszer fordult már elő, hogy épp a gép előtt kockultam és éppen írta, hogy  most indul futni, oké mondom, ha Te is futni indulsz, akkor én miért is ücsörgök a gép előtt?! ha még esetleg nem like-oltátok az oldalát akkor itt megtehetitek : www.facebook.com/rubintreka . Csak ajánlani tudom mindenkinek! nekem sokat segít nap mint nap! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése