2011. október 13., csütörtök


Az egérnek lakásom palota
A lónak a kutyaól kalap
A gyufának börtön a skatulya
Nem kérnek szappant a halak
A légynek a légyfogó vacsora
A sasnak a távcső is kancsal
A macskának nyávogás muzsika
A patkánynak denevér angyal


A róka, ha hülye is ravasz
A sakál még nappal is álnok
A fecskékre fütyül a tavasz
Ha felébredsz, röhög az álmod
Kés nélkül villa is árva
Nem vágyik vonóra hárfa
A ráknak az előre hátra
A gyógyszertől beteg a nátha

Szabad vagyok! - mondta a majom a rácsnak.
Én nem! – mondta a rács - Engem majmok köré zártak.


A cső lényege a lyuka

A kerékpár egyedül eldől

Igazság fulladt a borba
Az erdésztől nem látni erdőt
A butának zseni a fia
A nagy hősök rokona bátor
A törtető hátán a hasizma
Nem látszik holnap a mától

Szabad vagyok! - mondta a majom a rácsnak.
Én nem! – mondta a rács - Engem majmok köré zártak.


Szabad vagyok!

                                                               / SID : Szabad vagyok! /




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése