2011. október 10., hétfő

meseszép Capri. Nápolyból hajóval indultunk Caprira. már nagyon vártuk ezt a napot! amikor terveztük a nyaralást Caprin kezdtünk el naivan szállást keresni, később kiderült, hogy esélytelen, itt csak hiperszuper gazdag emberek tudnak megszállni vagy lakni esetleg, hát mi sajnos nem tartozunk eme körökbe :) szóval a hajóút 1 és negyed óra volt, háromszintes hajón utaztunk, szinte végig a fedélzeten nézelődtünk, először alig mertem közelebb menni a korláthoz, mire odaértünk már simán onnan fotóztam. nagyon szép idő volt ezen a napon is, kb 35 fok és szikrázó napsütés! bezzeg most meg mindjárt megfagyok, 4 fok volt ma reggel Szegeden brr. ahogy kikötött a hajó sétáltunk egy kicsit az üzletsoron, elég jó kis boltocskák  voltak! aztán betértünk egy kis ajándék boltba ahol limoncello-val ( olasz eredetű citromlikőr ) voltak tele  a polcok, marketingfogásként gyorsan meg is kínáltak minket, ittunk pálinkát, likőrt és krémlikőrt, nagyon finomak voltak, de ezek után ebédelnünk kellett mert kicsit hirtelen sok volt a jóból, egy kis étteremben meg is ebédeltünk, nagyon finom halat ettünk, bort ittunk hozzá, mert Olaszországban mindenki így csinálja :) aztán libegővel felmentünk Capri legmagasabb kilátójához, ahol már teljes egészében lehetett látni a szigetcsoportot. a libegő 13 perc volt fel és ennyi le is, a lábunk szabadon lógott a levegőben és a kilátás lélegzetelállító volt! soha még ettől szebb helyen nem jártam!! olyan fél órát töltöttünk fenn, aztán libegővel le. előtte nap kaptunk az idegenvezetőtől egy kis lapot, Axel Munthe életrajzát, az ő villája is Caprin van, múzeumként üzemel, aki szeretné megtekintheti, hát mi szerettük volna, mivel itt  található egy 3000 éves egyiptomi szfinksz " ne felejtsük el bal kezünket ennek bal oldalára helyezni és magunkban valami kívánságot mondani ". ez nagyon vonzó sor volt számunkra, egyébként a villa is álomszép volt! gyönyörű kert, kilátás, eléldegélnék ott nagy valószínűséggel! a szfinkszet felderítettük és kívántunk is persze :) aztán indultunk is vissza a kikötőbe, hajókázás és Nápoly. rendesen elfáradtunk ezen a napon is de megért minden fáradtságot :)

ma még két bejegyzéssel jövök nektek :)