2011. augusztus 23., kedd

Tag 15+1 kérdés fura szokásokról

Bogca blogján bukkantam erre a tagra, mivel viccesnek találtam és  már régen töltöttem ki hasonlót  úgy gondoltam  épp itt az ideje :)

1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív?
 nem igazán, Brigi vagyok mindenkinek, anya szokott esetleg változatosabban megszólítani hangulattól függően : szarnadrág, nyuszikám, kiscicám ilyesmik :)


2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
nem mondanám annyira furának őket, nem szeretem  ha koszos dolgokhoz kell hozzáérnem ezért a fertőtlenítőkendő alap dolog nálam, ha kocsiban zenét hallgatok páros számon áll a hangerő, mindent egyből elmosogatós, elpakolós vagyok, nem szeretem ha szanaszét vannak körülöttem a dolgok, ennyi kb.

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
fóbiám nincs, félek néha dolgoktól de ezt még nem nevezném fóbiának, olyan komolynak hangzik, mintha beteg lennék :)

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
nem nincs ilyen, amit otthon így hallgatok azt társaságban is, éneklek táncizok bármi.

5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
ha valaki rágózik és csámcsog közben jajj az nagyon tud idegesíteni, ha szipognak mellettem blöblöö, ha látom, hogy valaki szemetel. ha ütemre kopogtatják az asztalt csak úgy időtöltés gyanánt, vagy vacakolnak a szék magasságbeállító karjával :)...  valljuk be elég sokmindentől kifutnék a világból :D

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?
ebben sincs semmi fura, járkálok mint sokan mások, vagy babrálok valamivel ami éppen nálam van


7. Az ágy melyik oldalán alszol?
csakis középen hehehe

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
erre a kérdésre nem tudom a választ, esetleg anyu tudna mondani rá valamit.

9. Mit rendelsz általában kávézókban?
nyáron jeges kávét, turmixot, valami jeges hideg cuccot, szeretek mindenfélét kipróbálni, úgyhogy nagyjából mindig mást. ha hidegebb van,  akkor sima kávét tejszínnel, teákat. forró csoki nem játszik. 

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?
tanács: ne szomorkodj, minden jóra fordul ( én sem tudok mit kezdeni ezzel, ha nekem mondják, mégis azért benne van, hogy szeretnél segíteni de te is tudod, hogy nem tudsz ) és hasonló örökérvényű szösszenetek

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
mindig úgy, hogy kifelé nézzek, nehogy valami mumus betámadjon :D

12. Van valami furcsa testi adottságod?
semmi az ég világon. esetleg annyi, hogy a vállamnál a csont kicsit furán áll, többen kérdezték már, hogy tört már el korábban? de nem csak ilyen és kész :)

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
sütikék nyamm, nem nyugtat meg, csak simán imádom :D

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz?
pötyke! de durva!! :) ha valaki teljesen alap információkat közöl velem akkor viccből mindig azt kérdezem tééényleg?? :D de ezt így viccesen persze, hogy tudja, hogy csacsiságokat beszél :D

15. Miben alszol? Őszintén!
sima póló, nem mindig a sajátom, kisnadrág semmi extra.

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
óó hát persze! volt nekem is durva trapéz nacim, még ilyen toldott is, fényes lila nacim, kígyómintás gatyi, szóval volt itt minden, ami persze tudom akkoriban még a menő kategóriába tartozott csak azóta vált a ciki besorolásba. 

ennyi lenne, ha van kedvetek/időtök ti is töltsétek ki, szívesen olvasgatnám :) puszik :)

 

1 megjegyzés:

  1. Jaj a rágóval csámcsogás és a szipogás engem is nagyon idegesít! Egyszer úgy vizsgáztam, hogy a gyerek 45 percen keresztül szipogott mellettem. És csak arra tudtam figyelni. Sokszor megfogadtam, hogy ilyenkor felajánlok 1 zsebkendőt, a csámcsogva rágózót meg megcsapom :D

    VálaszTörlés