2011. augusztus 30., kedd

sajnos itt az ősz drágáim, mármint szerencsére az időjárásban nem vehető még észre, de a suli már a héten el is kezdődik. Petra blogján olvastam egy nyárösszegző postot, nagyon megtetszett az ötlet, van is kedvem egy kis belső rendet tenni, úgyhogy lássuk nagyvonalakban mivel is telt el ez a csudijó nyár! :)


mivel mással kezdhetném, mint egy klassz bulival : Kömpibuli level 4, hatalmas volt! a legjobb kezdése egy mozgalmas nyárnak! 
voltunk a srácokkal vadasparkban, kis pihis program is kellett
borfesztivál ♥  a legeslegtutibb hetem az évben! imádtam  minden pillanatát!! alig várom a következőt!
állandó fellépőként piknik és Tiszaparton pléden ücsörgés. szinte nem telt el úgy hét, hogy ne lett volna ilyen programunk! 
sárkányos kancsós esték
Vodkaparty az emlékezetes :D 
szotés esték és házibulik :)
Siófok nyaralás, időkapuk és egyebek
Aresz elköltözött tőlem én pedig Adriékhoz cuccoltam, lakásfelújítás on
Jate vizit / vizit extra :) 
családi kajcsik
Aresz lakásavató hepaj, esti vicces séta keresztül az egész városon :D
Sörfesztiválok erre-arra
Soltvadkert csajos nyaralás 
mozi minden mennyiségben
bloggerina találkozók és megőrülések
soksok barátnős este és játszótéren ücsörgés
tábortűzön sütögetéses borozgatós esték a laposon
májustól szeptemberig Palm Beach pult  Kunfehértó
grillparty otthon
Aquapolis, Sándorfalva, Kiskunhalas, Mórahalom strand strand strand :)
SZIN - személyiség zavarok
lakásfelújítás off, visszaköltözés.

 ennyi mindent tudtam belesűríteni ebbe a három hónapba, persze a dolgos hétköznapok munkával teltek és a lakásfelújítás is meglehetősen sok szabadidőt igényelt. mindemellett ez egy igazán mesés nyárra sikeredett, sok bulival, nevetéssel, jókedvvel, barátokkal, kacagással, szerelemmel, boldogsággal, mókával, szeretettel, utazással kevés alvással és pihenéssel, de megérte, minden pillanatot szorítanék erősen, mert ez a nyár sokmindent megváltoztatott bennem és emlékezni szeretnék rá évek múltán is. Imádtam!!! most pedig minden szépet és jót nektek a sulihoz, kitartás és tanuljatok sokat sokat!! puszik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése